به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، مجتبی حیدری ـ معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بانک ـ با ارائه گزارشی از دورههای آموزشی برگزار شده در شش ماهه اول سال اظهار کرد: این دورههای آموزشی با هدف توانمندسازی و ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان و با رویکرد تغییر رفتار آنها انجام شده است.
وی افزود: این برنامهریزیها مطابق با سند نیازسنجی آموزشی مبتنی بر شغل، شایستگی و نیازهای آموزشی اعلام شده از سوی سازمان به صورت منظم در طول سال برنامهریزی و اجرا میشوند.
حیدری ادامه داد: دورهها منطبق بر تقویم آموزشی ابلاغ شده در ابتدای هر فصل، به صورت درون سازمانی (اجرا در مرکز آموزش ارزش آفرینان دی) و به صورت برون سازمانی (معرفی به موسسات معتبر آموزشی) برگزار شده است.
حیدری تعداد دوره های آموزشی برگزار شده از نیمه دوم فروردین تا پایان شهریور ماه سال جاری را ، 127 دوره معادل 37608 نفر ساعت آموزشی اعلام کرد که جزئیات آن به شرح ذیل است:
شیوه اجرای آموزشهای برنامهریزی شده ویژه همکاران به دو صورت حضوری و غیر حضوری است:

مطابق با دستورالعمل مصوب اجرای دورههای آموزشی، نمودار مربوط به نفرساعت آموزشی به تفکیک نوع دوره به شرح ذیل است:

شیوه برگزاری دورهها به صورت برون سازمانی و درون سازمانی، برنامهریزی شده و سعی بر این بوده که حتی الامکان دورهها به صورت داخلی برگزار شود:

همچنین به جهت آشنایی بیشتر کارکنان با فرایندهای اجرایی و عملیاتی بانک، در تدریس اکثر دورههای آموزشی از همکاران بانک به عنوان مدرس استفاده شده است
