به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از موسسه ثامن، محمود نوری مدیر آموزش موسسه اعتباری ثامن بابیان اینکه سمینارهای آموزشی روانشناسی و مدیریت رفتار به شکل مستمر و بر اساس برنامهی مدون آموزشی در تمامی حوزههای برگزار شده است، اظهار داشت: سمینارهای آموزشی روانشناسی و مدیریت رفتار برای کلیه پرسنل برگزار شده است.
وی تصریح کرد: برگزاری دورههای آموزشی برای کارکنان نقش تعیینکننده داشته و از عوامل تاثیرگذار در پیشرفت شبکه است.
به گفته نوری نخستین قدم برای دستیابی به رضایت مشتریان آگاهی و شناخت هر چه بیشتر از خصوصیات و ویژگیهای آنان است.
وی تنها وسیله انتقال و دریافت اطلاعات به مشتریان را از طریق ارتباط با دیگران عنوان کرد و افزود : بیان افکار و احساسات ، گوش دادن به پیامهای کلامی، دریافت پیامهای غیرکلامی و پاسخدهی ،ارتباط و پذیرش، مسئولیت، احترام، اعتماد و صداقت از مؤلفههای اساسی این سلسله از سمینارهای آموزشی بوده است.
نوری خاطرنشان کرد: در خلال برگزاری این دورهها موضوعاتی پیرامون اجزای ارتباط ، موانع ارتباط، ویژگیهای ارتباط مؤثر، عناصر هوش هیجانی، اصول خوب صحبت کردن ، نحوه برخورد با مشتریان شاکی و مهارتهای گوش دادن ارائه شده است.