آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226893 تاریخ : 1395/07/26-15:57:39
,3,
برگزاری سمینار مدیریت رفتار در حوزه‌های

برگزاری سمینار مدیریت رفتار در حوزه‌های "ثامن"

مدیر آموزش موسسه اعتباری ثامن از برگزاری سمینار آموزشی روانشناسی و مدیریت رفتار با مشتریان بانکی در تمامی حوزه‌های ثامن خبرداد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از موسسه ثامن، محمود نوری مدیر آموزش موسسه اعتباری ثامن بابیان اینکه سمینارهای آموزشی روانشناسی و مدیریت رفتار به شکل مستمر و بر اساس برنامه‌ی مدون آموزشی در تمامی حوزه‌های برگزار شده است، اظهار داشت: سمینارهای آموزشی روانشناسی و مدیریت رفتار برای کلیه پرسنل برگزار شده است.

وی تصریح کرد:  برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان نقش تعیین‌کننده داشته و از عوامل تاثیرگذار در پیشرفت شبکه است.

به گفته نوری نخستین قدم برای دستیابی به رضایت مشتریان آگاهی و شناخت هر چه بیشتر از خصوصیات و ویژگی‌های آنان است.

وی تنها وسیله انتقال و دریافت اطلاعات به مشتریان را  از طریق ارتباط با دیگران عنوان کرد و افزود : بیان افکار و احساسات ، گوش دادن به پیام‌های کلامی، دریافت پیام‌های غیرکلامی و پاسخ‌دهی ،ارتباط و پذیرش، مسئولیت، احترام، اعتماد و صداقت از مؤلفه‌های اساسی این سلسله از سمینارهای آموزشی بوده است.

نوری خاطرنشان کرد: در خلال برگزاری این دوره‌ها موضوعاتی پیرامون اجزای ارتباط ، موانع ارتباط، ویژگی‌های ارتباط مؤثر، عناصر هوش هیجانی، اصول خوب صحبت کردن ، نحوه برخورد با مشتریان شاکی و مهارت‌های گوش دادن ارائه شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 220