پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 9635 تاریخ : 1392/06/12-10:02:29
,1,
برندگان قرعه کشی صندوق انتقادها و پیشنهادهای بانک پارسیان جوایز خود را دریافت کردند

قدردانی بانک پارسیان از همفکری مشتریان

برندگان قرعه کشی صندوق انتقادها و پیشنهادهای بانک پارسیان جوایز خود را دریافت کردند

بانک پارسیان به منظور سپاس و قدردانی از همفکری و مشارکت مشتریانی که با تکمیل فرم های نظر سنجی و ارایه دیدگاه ها ی خود موجبات ارتقای کیفی و کمی خدمات بانک را فراهم می کند

پنهمین دوره قرعه کشی صندوق انتقادها و پیشنهادهای شعب خود را برگزار کرد که در این قرعه کشی سه نفر از بهترین پیشنهاد دهندگان به قید قرعه به عنوان برنده مشخص و با حضور در شعبه جوایز خود را دریافت کردند.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت:آقایان نظر مسیحی، مشتری شعبه کازرون،آذرمنش، مشتری شعبه گیلاوند و خانم فتاحی، مشتری شعبه ایلام، برندگان دوره بهار صندوق انتقادها و پیشنهادهای شعب بانک پارسیان بادعوت روسای شعب یادشده در شعبه حضور یافته و جوایز خود را دریافت کردند.
آقای نظر مسیحی مشتری شعبه کازرون در این دیدار طی گفت وگویی ضمن تقدیر از این اقدام بانک پارسیان شعبه کازرون را در رعایت مشتری مداری، نظم و ارائه خدمات نوین، برترین بانک در شهرستان کازرون دانسته و از اینکه در بانک پارسیان حساب دارد، ابراز خرسندی نمود.
آقای آذرمنش، مشتری شعیه گیلاوند و یکی از برندگان این دوره صندوق انتقادها و پیشنهادها نیز با سپاس از بانک پارسیان، ارایه خدمات نوین،رفتار مناسب و فضای زیبا و آرام شعبه را از دلایل برتر بودن بانک پارسیان اعلام و از کارکنان شعبه قدردانی نمود.
خانم فتاحی، مشتری شعبه ایلام نیز ضمن قدردانی از این اقدام، توجه بانک پارسیان به نظرات و دیدگاه های مشتریان در برگه های نظر سنجی شعب را عاملی موثر در راستای پیشرفت و رشد و ترقی و همچنین ارایه خدمات برتر بانک برشمرد و از رفتارمناسب توام با خوشرویی کارکنان بانک تقدیر کرد.
شایان توجه است؛ قرعه کشی صندوق انتقادها و پیشنهادهای شعب بانک پارسیان هر سه ماه یک بار، پس از بررسی برگه های نظر سنجی بیرون آمده از صندوق ها و با استمرار روش مشتری مدارانه ی بانک پارسیان برگزار و به سه نفر از مشتریانی که تلفن خود را بر روی برگه نظرسنجی درج کرده باشند به قید قرعه، کارت هدیه یک میلیون ریالی بانک پارسیان اهداء می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 191
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران