پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489000 تاریخ : 1398/05/14-12:11:33
,15,
برنامه های ویژه ای در زمینه کسب و کارهای نوین داریم

برنامه های ویژه ای در زمینه کسب و کارهای نوین داریم

پیمان طبری، سرپرست شرکت ایران‌کیش به تشریح برنامه‌های این شرکت در سال 98 پرداخت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش، به گفته وی، شرکت ایرا‌ن‌کیش هم مانند ‌شرکت‌های دیگر PSP برای صرفه‌جویی در مصرف کاغذ به کوچک‌سازی رسید و به انتخابی کردن رسید دوم دستگاه‌های کارتخوان اقدام کرده است.

طبری، استفاده از پیامک به جای رسید کاغذی را راهکاری اقتصادی ندانست و افزود: باید دراین زمینه پیشنهادهای نوآورانه و مقرون‌به‌صرفه ارائه شود.

سرپرست ایران‌کیش ارسال پیامک به جای رسید کاغذی را راهکاری پرهزینه ارزیابی کرد و افزود: در وهله نخست، این راهکار عملی به‌نظر می‌رسد. اما استفاده از این روش تغییر چندانی در هزینه‌ها ایجاد نمی‌کند در عین اینکه بدون مزیت هم نیست و یکی از مزایای آن جلوگیری از خروج ارز از کشور است. وی اجرای این روش را منوط به نوآوری اپراتورهای تلفن‌همراه دانست تا با ارائه طرح‌های نو و مقرون‌به‌صرفه، شرکت‌های خدمات پرداخت را یاری کنند.

به گفته طبری، بیشترین سرمایه‌گذاری شرکت ایران‌کیش در زمینه کارتخوان‌هاست و دراین حوزه رتبه نخست را دارد.

سرپرست ایران کیش همچنین از ارائه خدمات ویژه به مشتریان ویژه در سال‌جاری خبر داد و افزود: طرح‌هایی در این مورد به اجرا درآمده و همچنان تیم توسعه بازارو تیم کسب و کارهای نوین شرکت در زمینه کسب و کارهای نوین و توسعه به‌دنبال ارائه خدمات ویژه است تا بتواند مشتریان ویژه‌ای را هم جذب کند.

سرپرست ایران‌کیش گفت: ایران‌کیش امسال توجه ویژه ای به  اپلیکیشن «پات» داشته  است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 221
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران