پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 10007 تاریخ : 1392/08/14-10:59:09
,1,
بانک صادرات ایران گواهینامه بین‌المللی تکنولوژی برتر و خوشنام ترین نام تجاری را دریافت کرد

بانک صادرات ایران گواهینامه بین‌المللی تکنولوژی برتر و خوشنام ترین نام تجاری را دریافت کرد

از سوی دومین اجلاس سران و مدیران عالی‌رتبه اقتصاد، صنعت و تجارت ایران (ECOIT)بانک صادرات ایران گواهینامه بین‌المللی تکنولوژی برتر و خوشنام ترین نام تجاری را دریافت کرد

پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت:در دومین اجلاس سران و مدیران عالی‌رتبه اقتصاد، صنعت و تجارت ایران (ECOIT) که با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک‌ها و بیمه‌های خصوصی و دولتی و مدیران صنایع و کارخانجات تولیدی و همچنین مدیران و کارشناسان بانک صادرات ایران، در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، با اهدای تندیس، نشان برتر، لوح و گواهینامه بین‌المللی از بانک صادرات ایران تقدیر شد.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,در این اجلاس که با عنوان اجلاس دستاوردهای نیم قرن تجربه شرکت‌های برتر و مدیران موفق اقتصاد، صنعت و تجارت ایران برگزار شد، لوح تقدیر از دبیرخانه اجلاس و نشان مدیریت مدرن و شایسته در صنعت بانکداری به مهندس پیشرو مدیرعامل بانک و تندیس نوآوری در طراحی خدمات مدرن بانکداری در سطح ملی به بانک صادرات ایران اهدا شد. همچنین گواهینامه بین‌المللی تکنولوژی برتر و خوشنام‌ترین نام تجاری در صنعت بانکداری از سوی اتحادیه اروپا به بانک صادرات ایران اهدا شد.

گفتنی است در این همایش آقای گودرزی مدیر امور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران به عنوان سخنران گردهمایی با اشاره به روند توسعه فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی و استفاده شبکه بانکی کشور از این فناوری‌ها اظهار داشت: با توسعه شبکه‌های رایانه‌ای و با روی کار آمدن فناوری‌های پیشرفته ارتباطی، خدمات بانکی از انحصار شعب افتتاح کننده حساب خارج شد و علاوه بر دریافت خدمات از شعب مختلف، محدودیت زمان و مکان برداشته شد و مشتریان در هر زمان و هر مکانی و با استفاده از خدمات و محصولات متنوع بانکداری الکترونیکی همچون همراه‌بانک، اینترنت بانک، تلفن‌بانک، خودپرداز و دستگاه‌های پایانه فروش به خدمات بانکی دسترسی پیدا کنند و سطح و شکل کیفیت خدمات بانکی ارتقای قابل ملاحظه‌ای پیدا کرد.

آقای گودرزی در ادامه افزود: بانک صادرات ایران در حال حاضر یکی از بزرگترین شبکه‌های خدمات‌رسانی بانکی را دارد و با کمک فناوری‌های روز و پیشرفته قادر به ارائه خدماتی است که در گذشته امکان‌پذیر نبود.

گفتنی است این بانک با61 سال قدمت و برخورداری از 2800 شعبه و با افتتاح بیش از 49 میلیون حساب الکترونیکی، نصب 3980 دستگاه خودپرداز، صدور 34 میلیون کارت الکترونیکی، نصب 380 هزار دستگاه پایانه فروش و همچنین بسترسازی در جهت بهره‌مندی بیش از 267 هزار مشتری از خدمات بانکداری اینترنتی و 1 میلیون و 134 هزار کاربر همراه بانک نقش بسزایی در ارتقا و پیشبرد اهداف بانکداری الکترونیک در کشور دارد



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران