پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت:بانک انصار برای سومین سال پیاپی عالی ترین جایزه مدیریت سلامت اداری کشور و آیت اله ابراهیمی مدیرعامل محترم این بانک عنوان چهره ملی مدیریت سلامت اداری کشور را به دست آوردند تادر زمینه مبارزه بافساد اداری در سطح ملی به یک رکورد دست یابند. در آیین اهدای جوایز سومین دوره مدیریت سلامت اداری کشور که رییس دیوان محاسبات، معاون مالی و بودجه قوه قضاییه، رییس کمیسیون اصل90، رییس کمیسیون قضایی مجلس و دبیرکنوانسیون مبارزه بافساد دولتی حضور داشتند، آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار طی سخنانی اقدامات ساختاری، توجه به سرمایه انسانی و اعمال نظارت و کنترل های دقیق داخلی را عمده ترین راهبردهای بانک مذکور درراستای کسب عالی ترین جایزه سلامت اداری کشور برای سومین سال پیاپی دانست.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار، ابراهیمی در ادامه سخنان خود عدالت محوری، شایسته سالاری، حاکمیت اخلاق و رفتارحرفه ای، اصلاح وچابک سازی، روزآمدی اداری، کنترل اثربخش، مدیریت دانش و رضایمتمندی مشتریان را رویکردهای مدیریتی این بانک طی سال های اخیر دانست که موجب تحقق سلامت اداری شده است.
ابراهیمی درپایان، نگرش و باورهای دینی و برنامه های آموزشی و سازوکارهای نوین نظارتی را زمینه ساز موفقیت راهبردها و رویکردهای مدیریتی انصار در حوزه سلامت اداری دانست و همه سازمان ها وموسسات دولتی و خصوصی را به پیگیری اهداف مبارزه بافساد اداری به عنوان ضرورت های تحقق رشد وتوسعه ملی و اقتصادمقاومتی فراخواند.
سومین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری که شامل جوایزی در سطوح «ناب»، «پاک»، «پیشرو»، «همگام» و «متعهد» است با حضور نمایندگان بنگاه های تولیدی، صنعتی و خدماتی در برج میلاد برگزار شد و بانک انصار امسال با یک گام به جلو عنوان «سازمان ناب» و «تندیس زرین ناب» را که تاکنون هیچ سازمانی واجد امتیازات کسب آن نبوده است، به دست آورد.
خاطرنشان می کند که «دبیرخانه جایزه مدیریت سلامت اداری» با مشارکت قوای سه گانه و به منظور تحقق فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری، قانون الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه بافساد سازمان ملل متحد و مقررات ارتقای سلامت اداری و پیشگیری و مبارزه با رشوه و فساد در دستگاه های اجرایی، ایجادشده تا ضمن تقدیر از سازمان های فعال وموفق در حوزه زیرساختی، انگیزشی و توانمندسازی سلامت اداری، ظرفیت های موجود در سازمان های دولتی وخصوصی را موردسنجش وتقویت قرارداده و به فرهنگ سازی برای سلامت اداری کشور خدمت کند.
همچنین در پایان این همایش دکتر ابراهیمی در جمع خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری ایسنا و واحدمرکزی خبر حضور یافت و به پرسش های آنان پاسخ گفت. دکتر ابراهیمی در این پرسش و پاسخ رویکردبانکداری اسلامی، ایمان و تعهد مدیران و کارکنان و رویکردهای مدیریتی تحول در بانک انصار را که طی سال های اخیر به مورداجراگذاشته شده و همچنین نظارت داخلی دقیق و روزآمد را عامل کسب این موفقیت ها دانست.