به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت اقدامات بخش اعتباری در ارتقای عملکرد بانک اظهار داشت: وظیفه اصلی بخش اعتباری در بانک، تصویب و تامین مالی طرحهای مولد و تسهیل اجرای طرحهای توسعه ای بخش کشاورزی است و در این راستا با یستی با استفاده از فناوری، زمانبندی و سیستمی کردن فرایند ها ، ضمن افزایش دامنه خدمات غیرحضوری، زمان پذیرش درخواستها تا پاسخ نهایی را در مورد طرحهای بزرگ به 3 ماه و در مورد طرح های عادی به حداکثر یک ماه تقلیل داد.
وی اظهار رضایت شرکت های بزرگ بخش کشاورزی از خدمات و عملکرد بانک کشاورزی را نشانه حرکت بانک در مسیر صحیح دانست و افزود: انجام اقدامات لازم برای ارتقای کیفیت گزارشات اعتباری، انجام کامل شرح وظایف کارشناسان، بهینه سازی قراردادها، صرفه جویی در مصرف کاغذ، ارائه خدمات مشاوره ای و کارشناسی به جای طرح نویسی برای مجریان طرح ها، برخورد مثبت توام با حسن نیت با مجریان طرح ها در چارجوب مقررات بانکی و احتراز از سخت گیری بی مورد بایستی بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.