پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226203 تاریخ : 1395/07/12-08:27:40
,2,
بازدید مدیرعامل پست بانک ایران از مدیریت شعب استان همدان

بازدید مدیرعامل پست بانک ایران از مدیریت شعب استان همدان

دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران، دهم مهرماه سال جاری به اتفاق هیأت همراه از شعبه مرکزی و واحدهای ستادی مدیریت شعب استان همدان بازدید و درجلسه شورای اداری این استان شرکت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، فرحی دراین جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مدیریت شعب استان و استقبال از دیدگاه ها و نظرهای تخصصی و فنی همکاران گفت: مأموریت بانک به بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ICT تغییر یافته که تأمین مالی در این حوزه زمینه توسعه‌یافتگی را فراهم می سازد چون توسعه به‌عنوان پیشران و ضریب تکاثر در بانک است.

فرحی تأکید کرد: بایستی ظرفیت دانشی خودمان را در این حوزه ارتقاء داده و متمرکز کنیم چون تمامی زیرساخت‌ها‌ و امکانات برای توسعه این بخش دراختیار پست بانک‌ایران است.
مدیرعامل عنوان کرد: درحال‌ حاضر پست‌بانک‌ایران جهش خوبی در مسیر توسعه و بالندگی در شبکه بانکی کشور دارد و وجود این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها، انتظارت را از این مجموعه بالا برده که باید از آن استفاده کامل ببریم. 
وی در ادامه به وضعیت بانک اشاره کرد و گفت: بالغ بر 170 فعالیت در قالب 12 پروژه و برنامه عملیاتی در بانک تعریف شده که همه باید با تلاش مضاعف بتوانیم با جدیت درآمدزائی و سودآوری را افزایش دهیم.
فرحی با اشاره به تعاملات خوب و مناسب با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت امور اقتصادی و دارائی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی با پست بانک ایران تأکید کرد: حتماً باید از این فرصت ویژه برای توسعه خدمات رسانی درسطح کشور استفاده کرده و همکاری‌ها را با شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته آنها توسعه دهیم.
مدیرعامل بر اهمیت ارائه آموزش های کاربردی به همکاران به ویژه اعتبارات، تقویت شعب، ارائه امکانات و تجهیز شعب سودده، جذب منابع ارزان قیمت و کاهش مطالبات،‌ سودآوری شعب، جدیت در فروش اموال و املاک تملیکی و تفویض اختیار به رؤسای شعب تاکید و اظهارداشت: باید تمامی این برنامه‌ها را در الویت فعالیت های خود قرارداده و نباید به وضعیت موجود قانع باشیم چون یک بانک برتر هستیم.
فرحی با اشاره به رونمائی از دستگاه‌های خودپرداز غیرنقدی(ATM CASHLESS)پست‌بانک‌ایران درسطح استان همدان گفت: این یک طرح ملی و جزو افتخارات و برنامه‌های عملیاتی بانک است که در این راستا از شرکت مخابرات دعوت به همکاری می‌کنیم. 
وی انضباط و سلامت اداری در یک بنگاه اقتصادی را بسیار مهم و حیاتی دانست و اولویت مهم بانک را یکپارچه سازی نرم‌افزارها عنوان کرد و افزود: رؤسای شعب، رکن اصلی بانک و مؤثر در جذب مشتریان بالقوه و ماندگار برای بانک هستند و بعنوان مروج فرهنگ خدمت‌رسانی به مردم نقش بسزائی را درمجموعه بانک عهده‌دار هستند. 
مدیرعامل درپایان گفت: باجه های نمایندگی به عنوان یک فرصت و مزیت برای بانک هستند و مجوزهای لازم برای آنها از بانک مرکزی اخذ شده و بایستی از لحاظ کمی و کیفی این باجه ها را توسعه داده و پاسخگوی خواسته های به حق آنها باشیم.
همچنین محمود شیردل مدیرامور شعب،‌ قاسم تندرو مدیرامور بازرسی و حسابرسی و سیدرحمان حسین پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی در ادامه این جلسه ضمن تبیین عملکرد استان در بخش های مختلف به تشریح برنامه ها و طرح های این حوزه ها و پیشنهادها و رهنمودهای خود پرداختند.
فرشید تولائی‌مقدم مدیرشعب استان نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت نیروی انسانی، تعداد شعب و باجه های نمایندگی بانکی شهری و روستائی، تجهیزات بانکداری الکترونیک و سایر شاخص ها ارائه و به تشریح عملکرد و اقدامات ویژه از جمله بهره‌برداری آزمایشی از 10 دستگاه خودپردازغیرنقدی(ATM CASHLESS)پست‌بانک‌ایران در استان همدان پرداخت.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران