به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایرانسل، چهارشنبه بیستم اردیبهشت ماه، در بیست و بیست و یکمین دوره مراسم اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان به شرکت های برتر که با حضور دکتر حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان رعایت حقوق مصرف کنندگان، حسین زاده قشمی مدیرکل روابط عمومی و تشکل های سازمان حمایت مصرف کنندگان، دکتر اکبر تقوی شوازی معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و محمدرضا زین الدینی نماینده وزیر و رئیس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صمت در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، «بیستمین گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان به شرکت های برتر» توسط «سازمان ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان» به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه دهنده خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد و مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آن را دریافت کرد.
معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان رعایت حقوق مصرف کنندگان، به اهمیت رضایت و حمایت از مشتری برای ادامه حیات کسب و کار اشاره کرد و گفت: این جایزه، بهترین جایزه حوزه صمت است، زیرا از جانب مصرف کنندگان است.
فرهیدزاده ضمن تبریک به شرکت های برگزیده در این مراسم، افزود: شرکت های برگزیده برای انتقال تجربه و دانش به دیگر شرکت ها و بنگاه های اقتصادی، اقدام کنند و تجربیات شان در حوزه خدمات مشتری، فروش، نظام های مدیریتی و … را در اختیار دیگر شرکت ها قرار دهند.
این مراسم توسط سازمان و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در راستای برنامه ششم توسعه مبنی بر تدوین و اجرای سند جامع و نقشه راه تحول نظام استانداردسازی کشور و توانمندسازی اقتصاد مقاومتی و حمایت از جهش تولید و تجلیل از رهبران مشتری مداری که در حوزه رضایتمندی مشتری و حمایت از حقوق مصرف کننده گامی مؤثر برداشته اند، برگزار شد.
از جمله اهداف برگزاری این مراسم، می توان به بررسی انعکاس صدای مشتری در تأمین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع کنندگان، تقویت استراتژی سازمان ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتری در دوران کرونا و پساکرونا، اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین المللی، نقش مشتری مداری و شیوه های نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژی های سازمان ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان، برگزاری پنل های آموزشی و تخصصی مدیریت و آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان اشاره کرد.
ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و حمایت از مصرف کنندگان، پیش از این و در هفت سال متوالی، موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده بود.