پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 10090 تاریخ : 1392/08/28-08:22:06
,1,16,
اقتصادنوین باید پیشرو ارایه محصولات، روش‌ها و خدمات بانکی باشد

حسن معتمدی در اختتامیه سومین دوره آموزشی بدو خدمت؛

اقتصادنوین باید پیشرو ارایه محصولات، روش‌ها و خدمات بانکی باشد

مراسم اختتامیه سومین دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدیدالورود بانک اقتصادنوین در محل ساختمان آموزش این بانک برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصادنوین در این مراسم با تشکر از افرادی که در ارائه آموزش به همکاران نقش‌آفرینی می‌کنند، گفت: مجموعه توان‌مند و تجهیزات مدرن، ظرفیت مناسبی برای مرکز آموزش بانک اقتصادنوین فراهم کرده که توجه به بحث آموزش آینده بانک را تضمین خواهد کرد.
وی به اهمیت آموزش در عرصه بانکداری اشاره کرد و گفت: بانکداری از جمله حرفه‌های مدرن به شمار می‌رود که مورد احترام جامعه است، در چنین شرایطی لازم است فعالان این عرصه توانایی و دانش خود را مطابق با سطح توقع آحاد مختلف جامعه افزایش دهند که ساده‌ترین راه آن توجه به آموزش است.
وی اظهار داشت: بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی با درک این اهمیت مرکز آموزش مدرن و مجهزی راه‌اندازی کرده که استادان زبده در آن مشغول تدریس می‌باشند.
وی در ادامه اعتبار و اعتماد جامعه به بانکداران را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: وضعیت، شرایط و تحولات اخیر، جایگاه تحویلداران را در بانک‌ها به بانکدار تغییر داده و امروز بانکداران مانند یک مدیر در محیط شعبه در ارتقای وضعیت، مواجه و حل مسائل، حفظ مشتریان، ایجاد امنیت خاطر برای مشتری و .... نقش موثری ایفا می‌کنند.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین افزود: در دوره‌های آموزشی محتوای عملیاتی بر مبنای آموخته‌های علمی و فعالیت‌های تیمی باید مورد توجه باشد.
وی در ادامه بهینه‌سازی فضای شعب بانک‌ها و مشتری‌مداری را از بدیهیات حداقلی روش‌های بانکداری امروز دانست و افزود: همکاران بانک اقتصادنوین باید از حداقل‌ها فراتر روند و با ارایه راهکارها، روش‌ها، محصولات جدید به عنوان بانک پیشگام و پیشرو به تعامل با مشتریان بپردازند و خدمات مورد نیاز آنها را تامین کنند.
وی با اشاره به اینکه بانکداران به عنوان نقطه تماس با مشتری موظف به ذائقه سنجی و نیازسنجی از مشتریان و ارائه اطلاعات به ستاد هستند که با انتقال این نیازها نظام رفت و برگشت مدیریتی به محصول، روش و خدمت تبدیل می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: مشارکت جمعی در این خصوص در بهبود نتایج بسیار موثر است.
وی در پایان ضمن تاکید بر لزوم توجه بیشتر به آموزش پرسنل گفت: در فضای متغیر امروز ایستایی سبب عقب‌ماندگی است بنابراین باید به گونه‌ای حرکت کرد که نه تنها از مباحث روز غافل نبود بلکه بیشتر از آن به برنامه‌ریزی و بررسی شرایط پرداخت.
در ادامه این مراسم بهرام فتحعلی رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین نیز با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی بانک در مسیر ارتقا و بهبود در حال حرکت است، گفت: رسالت و شایستگی‌ها با آموزش‌های علمی و عملی در بانک اقتصادنوین تکوین شده است.
وی با اشاره به اینکه بانک اقتصادنوین بانکی اخلاق‌مدار است افزود: رعایت اخلاق حرفه‌ای در برخورد اجتماعی و در نظم و انضباط ما را از خطرات و لغزش‌ها حفظ خواهد کرد.
رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین آموزش را اساسی‌ترین مسئولیت سازمان عنوان کرد و گفت: قطع ارتباط با مباحث آموزشی به معنای کسب تجربه بدون پشتوانه علمی است که این روش آینده بانک را متزلزل خواهد کرد.
وی در پایان به کارورزان و بانکداران جدید بانک اقتصادنوین خیرمقدم گفت و از همکارانی که در ایجاد فضای آموزشی بانک نقش‌آفرین بوده‌اند تشکر کرد.
علی‌اکبر حدادزادگان معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک اقتصادنوین نیز در مراسم اختتامیه سومین دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدیدالورود بانک اقتصادنوین با بیان اینکه بانکداران اولین نقطه تماس مشتریان با بانک هستند گفت: اولین ارزشیابی و دیدگاه مشتریان بر اساس رفتار بانکداران شکل می‌گیرد و از این منظر نقش بانکداران در ایجاد تصور درست ذهنی در مشتریان بسیار ظریف و حساس است.
وی با اشاره به اینکه رفتار، گفتار، کردار، شیوه پاسخ‌گویی در این بخش و پوشش همکاران در ساختن تصویر ذهنی در مشتریان اثرگذار است تصریح کرد: در شرایط رقابتی امروز که بانک‌ها ابزارهای متعدد رقابتی در اختیار ندارند، تنها امتیاز ارزش‌آفرین برای جلب مشتری نحوه سرویس‌دهی و ارائه خدمت به مشتریان است که این مهم با هنر بانکداران تجلی می‌یابد.
حدادزادگان ارائه مشورت و همراهی با مشتریان را به عنوان راهکارهایی در این زمینه عنوان کرد و افزود: شان، منزلت، اعتبار و جایگاه بانک اقتصادنوین در طول سالیان بسیار و با همت و پشتکار بسیاری از مدیران و همکاران در جای جای بانک ساخته شده و امروز ما وام‌دار همه این تلاش‌ها هستیم و شایسته است در حفظ این جایگاه ارتقای آن نهایت تلاش را به کار گیریم.
در این مراسم علیرضا لشگری‌پور مدیر آموزش و توسعه انسانی بانک اقتصادنوین نیز با ارائه گزارش از فعالیت‌های آموزشی با اشاره به اینکه از اول اسفند سال 1390 که مرکز آموزش در ساختمان خیابان فردوسی استقرار یافته تاکنون 3 دوره بدو خدمت در آن برگزار شده است، گفت: حدود 183 نفر از همکاران در 3 گروه سازمان‌دهی شده و دوره‌های بدو خدمت را گذرانده‌اند.
لشگری‌پور گفت: 164 ساعت آموزش برای دوره‌های بدو خدمت در قالب 14 عنوان درسی برنامه‌ریزی شده است.
مدیر آموزش و توسعه انسانی بانک اقتصادنوین با اشاره به اینکه در دوره اخیر از پیش‌کسوتان صنعت بانکداری، اساتید دانشگاه بهره گرفتیم، افزود: از اساتید و همکاران در برگزاری این دوره‌های آموزشی تشکر دارم و باید عنوان کنم که همکاران دوره اخیر در نظم و انضباط در مجموع گروه شایسته‌ای ارزیابی شده‌اند.
در پایان این مراسم از نفرات برتر دومین دوره آموزشی بدو خدمت در دو گروه تجلیل شد.
در گروه اول رحیم شریف رضویان از شعبه سجاد مشهد مقدس به مقام نخست دست یافت. در این گروه رحیم شهسوار پور از شعبه فلکه گاز شیراز و مرتضی پهلوانی از شعبه فرهنگ ساری به ترتیب دوم و سوم شدند.
در گروه دوم نیز مهتاب پناهی‌فرد از شعبه ابهر به مقام نخست دست یافت و امین ساعدی از شعبه کیانپارس اهواز و سیده صنم بهمن از شعبه گلسار رشت دوم و سوم شدند.
اختتامیه مراسم با تحلیف و سوگند دانش‌آموختگان این دوره بانک اقتصادنوین به پایان رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران