پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350675 تاریخ : 1397/03/23-09:09:53
,15,
آغاز به کار رسمی رییس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات

آغاز به کار رسمی رییس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات

رییس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در این مرکز، کار خود را به طور رسمی آغاز کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ مهدی راسخ معاون توسعه مدیریت ، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه معرفی و آغاز به کار رسمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه با اشاره به تحولاتی که در چند سال گذشته و در دوره مدیریت دکتر فرنقی زاد در روابط عمومی وزارت ارتباطات انجام شده است، گفت: در این مدت خدمات بسیاری در این مجموعه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه جابجایی مدیرانی امری طبیعی است، افزود: این جابجایی ها باعث انتقال تجربیات و حضور نیروهای جدید در موقعیت های مختلف می شود.

راسخ این جابجایی را شروع مرحله ای جدید عنوان کرد و گفت: این جابجایی می تواند سرلوحه کارهای جدید و ارتقای کیفیت کارها باشد.

در ادامه این جلسه دکتر محمد رضا فرنقی زاد رییس سابق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشکر از همکاران خود در این مجموعه، گفت: عملکرد روابط عمومی با تلاش کارکنان این مجموعه مورد رضایت شخص وزیر و مدیران این وزارتخانه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه هر مجموعه ای بعد از مدتی نیاز به تحول دارد، افزود: امیدوارم آقای هادیان طبایی زواره به عنوان یکی از صاحبنظران و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی بتواند با ایده های جدید، موفقیت بیشتری در این مجموعه داشته باشد.

در این جلسه سید جمال هادیان طبایی زواره رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز گفت: من امیدوارم بتوانیم ایده های نو و خلاقانه را با همکاری کارکنان روابط عمومی در این مجموعه اجرا کنیم.

وی تاکید کرد: تلاش می کنم در روابط عمومی محیطی به دور از استرس فراهم شود زیرا داشتن آرامش، دقت در کارها را افزایش می دهد و خروجی کار نیز به خوبی دیده می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 186
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران