به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، خریداران برتر باشگاه مشتریان کتابفروشی پژوهشکده بیمه در فصل پاییز سال 1400 در چهار دسته شامل برترین خریداران حضوری، برترین خریداران غیر حضوری، برترین نمایندگی و برترین شرکت بیمه بر اساس بیشترین میزان خرید برگزیده شدند.
بنا بر اعلام اداره کتابخانه، اسناد علمی و نشریات پژوهشکده بیمه، در بخش خریداران حضوری؛ آقایان فتاحی و خضری و در بخش خریداران غیر حضوری؛ آقایان سید جواد گلدانی(استان فارس) و نوید غلامی(استان هرمزگان) با انجام بیشترین خرید از آثار و محصولات پژوهشکده بیمه، به عنوان منتخبین برتر باشگاه مشتریان کتابفروشی پژوهشکده بیمه در فصل پاییز 1400 برگزیده شدند.
همچنین نمایندگی ثنای دانش (تهران) و شرکت بیمه البرز به ترتیب عنوان برترین نمایندگی و برترین شرکت بیمه را در میان اعضای باشگاه به خود اختصاص دادند.
منتخبین این دوره ضمن بهره مندی از تخفیف مازاد 10 تا 30درصدی در خرید بعدی خود، یک جلد کتاب به رسم یادبود دریافت خواهند کرد.
لازم به ذکر است، باشگاه مشتریان پژوهشکده بیمه با هدف شناسایی و رفع نیازهای ویژه مشتریان، افزایش وفاداری، تکریم و مدیریت ارتباط با مشتری، در اولین روز از هفته کتاب و کتاب خوانی در سال 1400 راه اندازی گردید و اعضای این باشگاه بر اساس میزان خرید از آثار و محصولات پژوهشکده بیمه از مزایای اختصاصی بهره مند خواهند شد.