پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 9884 تاریخ : 1392/07/30-01:54:46
,1,2,
اعطای

در نهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

اعطای "نشان ارتباطات انسانی" به پست بانک ایران

پست بانک ایران به دلیل خدمت رسانی در روستاها و برقراری ارتباط صمیمانه با مردم در دورترین نقاط کشور و ایجاد همدلی با آنان موفق به کسب "نشان ارتباط انسانی" شد.

 
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در متن نشان مذکور آمده است؛ به دلیل ارتباط صمیمانه و عاطفی محور با مردم تا دورترین نقاط کشور و توجه ویژه به رعایت قواعد ارتباط چهره به چهره و همدلی با مشتریان براساس رأی هیأت داوران نهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی نشان ارتباطات انسانی به این بانک اعطاء می شود.
بنابراین گزارش: نشان مربوطه در مراسم افتتاحیه نهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به محمدرضا ساجدی پور رئیس اداره کل روابط عمومی پست بانک اهداء شد.
این گزارش می افزاید: نهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ایران با عنوان روابط عمومی هوشمند؛ استاندارد راهبردها، شیوه ها و ابزارها با موضوعات؛ امید، تدبیر، عقلانیت و هوشمندی طی روزهای سی ام مهرماه و یکم آبان ماه سال جاری با حضور استادان، متخصصان ارتباطات و مدیران، مسئولان و کارشناسان روابط عمومی های سراسر کشور از جمله کارشناسان روابط عمومی پست بانک ایران در مرکز همایش های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران درحال برگزاری است.
طبق این گزارش: در طول برگزاری این جشنواره استادان و متخصصان عرصه های ارتباطات و روابط عمومی درخصوص؛ مبانی هوشمندسازی روابط عمومی و چشم انداز آن، شاخص های روابط عمومی هوشمند، روابط عمومی هوشمند؛ چالش ها و چشم اندازها، روابط عمومی هوشمند در فضای سایبر، مدیریت هوشمند روابط عمومی و ملاحظاتی بر آن، مبانی، انواع، اشکال و ویژگی های هوشمندی در روابط عمومی، شنیدن و دریافت بازخورد در روابط عمومی، جایگاه عقلانیت و هوشمندی در روابط عمومی، روابط عمومی و سپهر اطلاعاتی و بسیاری از مباحث مرتبط با روابط عمومی به سخنرانی پرداخته و در پایان هربخش به سئوالات مطرح شده پاسخ می دهند.
همچنین در مراسم افتتاحیه و اولین روز این سمینار؛ برترین های جشنواره علمی روابط عمومی، مدیران ارشد ارتباط گستر به همراه نشان های ویژه معرفی شدند و در مراسم اختتامیه و روز پایانی آن نیز روابط عمومی برتر و کارشناسان برتر روابط عمومی در سطوح مختلف معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند.
گفتنی است: در این سمپوزیوم و کارگاه های اختصاصی آن کارشناسان ستادی روابط عمومی و کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی مدیریت های شعب پست بانک استانها نیز حضور دارند.
 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 238
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران