به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازموسسه اعتباری کوثر، کیخسرو کمالی در جلسه مشترک سرپرستی ، معاونان شعب ، مسئولان تسهیلات و واحد های ستادی با وکلا یکی از علل اصلی بوجود آمدن مطالبات در شعب را عدم اعتبار سنجی و اطمینان از برگشت سرمایه هنگام پرداخت تسهیلات عنوان کرد.
کمالی پرداخت تسهیلات را منوط به اعتبار سنجی دانست و اضافه کرد : همفکری و هم اندیشی با وکلا در پیگیری پرونده ها را موجب تسریع در روند وصول مطالبات می شود.
وی تکمیل و تنظیم نشدن دقیق پرونده های مشتریان را یکی از دلایل طولانی شدن روند پیگیری در محاکم قضایی دانست و اظهار داشت : تکمیل آدرس و مشخصات مشتریان از سوی همکاران ضروری و در صورت تضیع حقوق موسسه در روند پیگیری پرونده ها با همکاران خاطی طبق مقررات برخورد خواهد شد.