پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 62701 تاریخ : 1393/08/10-01:36:02
,2,16,17,
استقبال از سپرده ستاره‌دنباله‌دار پست بانک ایران

استقبال از سپرده ستاره‌دنباله‌دار پست بانک ایران

افزایش تعداد حساب‌ها و منابع سپرده ستاره‌دنباله‌دار پست بانک ایران در مهرماه سال جاری، بیانگر استقبال هموطنان از این سپرده‌ها و رشد 9 درصدی آن نسبت به ماه گذشته است.

پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت:براساس ارزیابی هیأت داوران دهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی‌های ایران، روابط عمومی پست‌بانک‌ایران در بخش اطلاع‌رسانی و درسطح ملی به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شد.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: بنابر اعلام اداره‌کل بازاریابی و تجهیزمنابع تا پایان مهرماه تعداد حساب‌های مذکور با توجه به تبلیغات و اطلاع‌رسانی انجام‌شده در سطح شعب و رسانه‌ها از 112هزار فقره به 122هزار فقره افزایش یافته است.
بنابراین گزارش: طی این مدت به‌ترتیب در استان‌های تهران، فارس، خراسان رضوی و خوزستان بیشترین استقبال از این سپرده‌ها صورت گرفته است.
این گزارش می‌افزاید: تا پایان مهرماه هموطنان در استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، مرکزی، یزد و سمنان بیشترین استقبال را از طرح ویژه سپرده ارمغان این بانک داشته‌اند.
همچنین براساس گزارش دیگری از اداره کل مذکور؛ تاکنون بیشترین استقبال از سرویس تسهیلات کارت مرابحه اعتباری این بانک در استان‌های تهران، گیلان، فارس، هرمزگان و اصفهان صورت گرفته است.
گفتنی است: هموطنان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از مزایای این طرح‌ها به بیش از 14هزار شعبه و دفترخدمات بانکی پست بانک ایران در سراسر کشور مراجعه نمایند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 217
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران