پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 444425 تاریخ : 1397/10/09-12:06:30
,17,22,
ارایه خدمات مالیاتی، موجب ارتقاء سطح رضایتمندی مودیان می‏ شود

مدیرکل امور مالیاتی کرمانشاه تاکید کرد:

ارایه خدمات مالیاتی، موجب ارتقاء سطح رضایتمندی مودیان می‏ شود

مدیر کل امور مالیاتی کرمانشاه اظهار داشت: ارایه خدمات مالیاتی مطلوب، موجب ارتقاء سطح رضایتمندی مودیان می‏شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان امورمالیاتی کشور، ملکشاهی، مدیر کل امور مالیاتی کرمانشاه تصریح کرد: داشتن دستگاه کارتخوان ملاکی برای محاسبه مالیات محسوب نمی شود و برخی تصور می‏کنند داشتن دستگاه کارتخوان مبنایی برای تشخیص مالیات است که این تصوری اشتباه است.

ملکشاهی در ادامه افزود: برخی از بخش های اقتصادی به دلیل اینکه دستگاه های کارت خوان (pos) را موجب تعلق مالیات بیشتر می‏‏دانند، از نصب و استفاده از دستگاه کارتخوان خودداری میکنند، درحالی که واحدهای رسیدگی هیچ گاه در محاسبه مالیات، کارت خوان‏ها را مد نظر قرار نمی دهند.

وی هم چنین گفت: وجود دستگاه کارتخوان در واحدهای اقتصادی بالاخص مطب پزشکان، موجب تسهیل در پرداخت می‏شود و این بدور از انصاف است که بیماران برای پرداخت هزینه های پزشکی مجبور به پرداخت نقدی باشند و این حق عموم مردم است که در پرداختها بتوانند از روشهای الکترونیکی استفاده کنند.

مدیر کل امور مالیاتی کرمانشاه، ارایه خدمات مالیاتی مطلوب را موجب ارتقاء سطح رضایت‏مندی مودیان دانست و خاطر نشان کرد: سازمان امور مالیاتی جهت رضایت‏مندی و تکریم ارباب رجوع از تمامی امکانات الکترونیکی به منظور خدمات رسانی به مودیان استفاده می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران