پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489572 تاریخ : 1398/05/26-11:39:38
,17,22,
اجرای پروژه ‏های عمرانی از محل مالیات بر ارزش افزوده

مدیر کل امور مالیاتی گلستان تاکید کرد:

اجرای پروژه ‏های عمرانی از محل مالیات بر ارزش افزوده

مدیر کل امور مالیاتی استان گلستان با اشاره به ج مالیات بر ارزش‌افزوده در جامعه گفت: با اختصاص مالیات به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، زمینه ایجاد وساخت پروژه‌های عمرانی و زیرساخت‌های شهری فراهم می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی، هزارجریبی، مدیر کل امور مالیاتی گلستان در همایش مدیران کل امور مالیاتی و شهرداران، از واریز 30 میلیارد تومان عوارض از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان در سه ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.
هزارجریبی، هم چنین افزود: با اختصاص درصدی از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، زمینه ایجاد وساخت پروژه‌های عمرانی و زیرساخت‌های شهری فراهم می‌شود و یکی از منابع درآمدی مهم شهرداری ها مالیات بر ارزش افزوده است که در این راستا می‏بایست، شهرداری ها نیز جهت آگاهی رساندن به مردم، اطلاع رسانی کنند.
مدیر کل امور مالیاتی گلستان،با بیان اینکه طی چندسال گذشته تعامل خوبی با شهرداری‏های استان وجود دارد، افزود: قبل از پانزدهم هر ماه ،عوارض مالیات بر ارزش افزوده، به حساب شهرداری ها واریز می‏ شود و در خرداد ماه سال جاری نیز 10 میلیارد و300 میلیون تومان به حساب شهرداری‏های استان واریز شده است.
هزارجریبی به درآمدهای عمومی استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال 1397 درآمد عمومی استان 528 میلیارد تومان تعیین شد و سهم درآمدهای مالیاتی441 میلیارد تومان بود که428 میلیارد تومان وصولی و 97 درصد تحقق درآمد داشتیم.
مدیر کل امور مالیاتی گلستان در خاتمه، خاطر نشان کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه که به کشور حاکم شده و از طرفی فروش نفت و ارز آوری آن با مشکل مواجه شده است، برای اداره کشور باید از درآمدهای مالیاتی و سایر درآمدهای غیر نفتی بهره گرفت و فروش نفت برای صرف هزینه های کشور کار درستی نیست چرا که این سرمایه باید برای نسلهای آینده نیز حفظ شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 214
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران