به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، مهدی میری در جریان بازدید روزانه از شعب سرپرستی اردبیل بهمنظور بررسی چگونگی روند کاهش آمار مطالبات افزود: هنگام مذاکره با مشتریان همزمان با رعایت اخلاق حرفهای و اسلامی راهکار مناسب بهمنظور وصول سریع تسهیلات معوق شده را پیشنهاد داده و بهعنوان یک مسئول مسلط به قوانین و اطلاعات بانکی مشاور و راهنمای آنان باشید.
وی با تأکید بر ارائه راهکار مناسب بهمنظور حصول نتیجه در مذاکره با مشتریان تصریح کرد: بررسی وضعیت مشتریان در هنگام تشکیل پرونده تسهیلاتی، دریافت مدارک و ضامن معتبر، دقت و رفتار مدبرانه مانع از ایجاد مطالبات میشود.
میری خطاب به روسای شعب از آنان خواست وضعیت و حرکت شعب در خصوص وصول مطالبات را باکار تیمی، حرکت منسجم و آرامش ادامه دهند.
وی در انتها شرایط تمدید تسهیلات را برشمرد و خاطرنشان کرد: مطمئن شوید مشتری با این تمدید توان مالی خود را به دست خواهد آورد و تمدید مجدد منجر به معوقات جدید نشود.