به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدرضا قاریانپور، مدیر کل تامین اجتماعی قزوین در نشست هم اندیشی با کارفرمایان شهرک صنعتی کاسپین یک تصریح کرد: در سیکل اداری جهت کاهش مراجعات و رضایت مخاطبین ارائه خدمات در بستر اینترنت انجام می شود و در حال توسعه است و امید است کاستی ها مرتفع شود و برای برپائی کارگاههای آموزشی، تخصصی در مسیر تعاملات دو سویه مطلوب با کارفرمایان اعلام آمادگی می کنیم.
وی تاکید کرد: با تنقیح و تجمیع بخشنامه ها، شفاف سازی و پاسخگوئی صریح، اطلاع رسانی مناسب به مخاطبین65 درصدی تحت پوشش در استان صنعتی قزوین مد نظر است .
قاریانپور ضمن تشریح روند اجرای حسابرسی از دفاتر قانونی گفت: حسابرس می بایست اگر مستندات کافی وجود ندارد اطلاعات را بصورت مکتوب طی مدت زمان خاص از کارفرمایان دریافت کند.
وی ضمن تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی از قبل از ورود کارگر به محیط کار تا پس از ورود وی به منزل تحت پوشش حمایت های سازمانی قرار می دهد، عنوان کرد: تامین اجتماعی حامی کارگر است، از سوئی پشتیبان کارفرما و همراه و همگام با سهامداران عمده خود نیز است. اگر کارفرما و تولید و کارگر نباشد بقا و پایداری سازمان تامین اجتماعی دچار مشکل خواهد شد .
مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین ضمن اعلام راه اندازی نظام پیشنهادات در تامین اجتماعی استان افزود: برای دریافت انتقادات و پیشنهادات مخاطبین سازمانی به ویژه کارفرمایان فضای کسب و کار ملی آمادگی داریم.
رضایی، مدیر عامل شهرک صنعتی کاسپین یک از شفاف سازی و چابک سازی قوانین و بروز رسانی حسابرسی های سالیانه سازمان تقدیر نمود.
وی در ادامه افزود: استراتژیک ایجاد صنایع کوچک در کل کشور با تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت قوانین رویکرد آموزشی جهت شفاف سازی مقررات می افزاید و این مساعدتی به اقتصاد کشور است و سازمان با جامعه گسترده مخاطبین خود خدمتی ارزنده و در خور توجه به کل کشور داشته و در شهرک کاسپین واحد تولیدی که مشکل با سازمان تامین اجتماعی داشته باشد وجود ندارد .