به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل بیمه کوثر به همراه تنی چند از معاونان و مدیران خود با حضور در محل سرپرستی استان کرمان، از بخش های مختلف بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت و عملکرد بیمه کوثر در این استان قرار گرفت.
نشست هم اندیشی با نمایندگان استان یکی از برنامه های این سفر بود. مدیرعامل بیمه کوثر و هیئت همراه در این نشست، بی واسطه، دغدغه ها و سوالات شبکه فروش را شنیدند و در محیطی صمیمی به پاسخگویی، بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پرداختند.
همچنین آقادادی به همراه معاونان و مدیرانی که وی را در این سفر همراهی می کردند با کارکنان سرپرستی کرمان به گفت وگو نشستند. در این جلسه دیدگاه ها، انتقادها و راهکارهای کارکنان شنیده شد و هیئت بازدیدکننده نیز مطالبی را در موضوعات مختلف با کارکنان در میان گذاشتند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مفهوم کوثر خیر کثیر است و بیمه کوثر با تکیه بر سلامت، صداقت و تخصص کارکنان و شبکه فروش خود سعی در افزایش رضایت مشتریان از طریق معیارهای مختلفی همچون پاسخگویی، رضایت در پرداخت ها، رسیدگی دقیق به شکایات، ارائه اطلاعات مناسب به مشتریان و سادگی و سرعت در فرآیندهای کاری دارد تا بتوانیم آرامش خاطر و رضایت را برای همه ذی نفعان که اصلی ترین سرمایه های بیمه کوثر هستند به ارمغان آوریم.