دکتر شیری تصریح کرد: ایجاد رقابت در شاخص های مختلف بانکی بین استان ها از سوی کارکنان و مسئولین باجه ها نشان از دگرگونی و تحول سراسری و استانی دارد و نیل به جایگاه متوازن بانک در بین سایر رقبا موجب جلب اعتماد و صدور مجوز قانونی برای تدارک امکانات، تجهیزات و خرید ساختمان های اداری برای استان ها شد.
وی افزود: همه این تحولات به همت بلند تک تک همکاران اتفاق افتاده است.
مدیرعامل بانک با اشاره به اینکه استان خوزستان ظرفیت بسیار بالایی در ابعاد مختلف دارد و باید با شناسایی ظرفیت ها خدمات بانک نیز توسعه پیدا کند، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت عملکردی استان دارای رشد بوده ولی همچنان جای توسعه دارد.
شیری با تاکید بر اینکه رسالت و ماهیت پست بانک، بانکداری شرکتی است و باید با برنامه ریزی از این ظرفیت نیز استفاده شود، گفت: باید با همفکری و نشست های مشترک با باجه های بانکی روستایی مشتریان خرد و اعتباری را اقناع کنیم و جایگاه بانک را اعتلا ببخشیم و برای رسیدن به جایگاه بالاتر نباید از وضعیت موجود راضی باشیم و اعتقاد داریم سرلوحه همه شدنی ها، اتحاد و انسجام همه همکاران است و باید با همکاری سازمان را به جلو هدایت کنیم و شعار امسال بانک که نیروی انسانی محور تحول سازمانی است همواره مورد توجه مدیران ارشد برای رفاه پرسنل بوده و وضعیت امسال باید بهتر از سال گذشته باشد.