• | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 623082 تاریخ : 1401/11/04-13:56:45
,15,
تقدیر از یک مجموعه منظم با کارکنانی وظیفه شناس

تقدیر از یک مجموعه منظم با کارکنانی وظیفه شناس

حسن برخورد و وظیفه شناسی کارکنان پست استان البرز باعت جلب رضایت مشتریان و بازدید سرزده یک رسانه از این مجموعه شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ گزارشی از بازدید سرزده از پست استان البرز به دلیل تماس های مکرر مردم مبنی بر اعلام رضایت از عملکرد این مجموعه منتشر کرده است که متن آن در ادامه آمده است.

حقیقتا یکی از اصلی ترین اهداف هر سازمان، جلب رضایت مشتریان و ارباب رجوع از طریق خدمات با کیفیت مطلوب است و بی تردید، رضایت مردم از خدمات دستگاه های دولتی، می تواند یکی از شاخص های اصلی سنجش کارآمدی و رشد و توسعه کشور باشد.

اما گزارش های مردمی و تماس های مکرر مخاطبان دنیای هوادار، ما را بر آن داشت تا بازدیدی سرزده از اداره کل پست استان البرز واقع در چهارراه طالقانی کرج داشته باشیم تا از نزدیک، با حسن برخورد و وظیفه شناسی کارکنان این مرکز روبرو شویم. هر چند رفتار مناسب همراه با گشاده رویی در برخورد با مراجعه کنندگان و تسلط داشتن به امور محوله توسط کارکنان این اداره بیش از هز چیز توجه مارا جلب کرد. نظیر خانم سیده حسینی که در نهایت رعایت ادب و نزاکت در گفتار، ایجاد احترام متقابل و سرعت عمل در انجام امور مراجعان و آرامش و متانت در رفتار سمبل ارزش تکریم ارباب رجوع در اداره پست استان البرز بود.
بی شک این رویکرد مردم مدارانه می تواند امتیازات ویژه ای نظیر: بهبود ارائه خدمات، کاهش میزان تعارضات بیت مردم و کارکنان کاهش میزان دوباره کاری ها و سردرگمی ها در مجموعه و افزایش میزان بهره وری، کارایی و اثر بخشی امور و ایجاد پیوند ارتباطی بین سازمان و جامعه داشته باشد.
لیکن امیدواریم مسئولان ذیربط با رسیدگی به نیازهای کارکنان این مجموعه نمونه و اهدای تشویقی به آن ها، ضمن ایجاد انگیزه برای دیگر کارمندان در راستای تحقق اصول اخلاقی حاکم بر روابط سازمانی و بهره گیری حرفه ای در جهت پیشبرد اهداف سازمان قدم بردارند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران