وی در ادامه با بیان اینکه «تمام سرمایه این دو نهاد اعتماد و زحمات گذشتگان است» خاطر نشان کرد: سرعت تحولات در صنعت بانکداری هفتگی و چه بسا روزانه است و باید همگام با این تحولات برنامه ریزی و حرکت کنیم؛ بر همین اساس علاقه مندیم تا علاوه بر ارائه خدمات و محصولات، در بخش های دیگری مثل تکنولوژی و پشتیبانی نیز همکاری داشته باشیم.
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه اکنون بخش عمده ای از خدمات این بانک به صورت برخط و غیر حضوری ارائه می شود، اذعان کرد: زیر ساخت هایی ایجاد شده که بتوانیم سوپرمارکت مالی با محوریت بیمه ای راه اندازی کنیم و امید است مدل متفاوتی با حوزه بیمه و به ویژه بیمه ایران داشته باشیم.
نجارزاده تصریح کرد: این تفاهم نامه فرصتی است تا همکاران هر دو نهاد از خدمات یکدیگر بهره مند شوند و علاوه بر ارائه خدمات متفاوت به مشتریان، برای همکاران نیز منشا خیر و اثر باشد.
وی با تاکید به سیاست ها و راهبردهای رئیس جمهور محترم مبنی بر هم افزایی بین دستگاه ها به ویژه مجموعه های ذیل وزارت اموراقتصادی و دارایی، تشریح کرد: با این همکاری، امکان ارائه خدمات متفاوت و قابل رقابت وجود دارد که علاوه بر ماندگاری برای هر دو مجموعه، شاهد توسعه و شکوفایی در اقتصاد کشور و معیشت مردم باشیم.
علی جبار، مدیرعامل بیمه ایران نیز در این نشست گفت: بدون شک همکاری، دو مولفه اثر گذار در حوزه اقتصاد کشور است و هم افزایی این ظرفیت ها می تواند برای مردم ایران و هر دو نهاد مثمر ثمر باشد؛ امید است با تعامل و همکاری به محصولات واحدی دست یابیم که تمام مشتریان از آن منتفع شوند.
گفتنی است این نشست با حضور اعضای هیات عامل،معاونین مدیرعامل و روسای ادارات کل بانک ملی ایران و اعضای هیات مدیره ، معاونین و مسئولان ادارات بیمه ایران برگزار شد.