وی افزود: رضایتمندی نمایندگی ها نیز از جمله مهمترین نکاتی است که مد نظر ما در حوزه خدمات پس از فروش قرار دارد و بر این اساس اقداماتی برای بهبود معیشت و رفاه کارکنان شبکه نمایندگی ها انجام خواهد شد.
مدیرعامل سایپایدک، شبکه نمایندگی ها را بازوی توانمند اجرایی برنامه های تحول در خدمات پس از فروش دانست و گفت: قطعا کسب رتبه نخست در حوزه رضایتمندی مشتریان برای نخستین بار توسط سایپایدک، نقطه عطفی در این مسیر بوده و امیدواریم با تلاش و کوشش بیشتر، این روند موفقیت را ادامه دهیم.
بنابراین گزارش، در پایان این نشست، مدیرعامل سایپایدک با اهدای لوح، از نمایندگی های برتر، کارشناسان فنی و مسوولان برگزیده فروش کارت طلایی قدردانی کرد.