مدیرعامل بیمه سرمد اظهارداشت: با توجه به اصلاح ساختار سازمانی و برنامه ریزی انجام شده، پرداخت خسارت های بیمه شدگان در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
مرتضی حاتم، مدیر شعب بانک صادرات استان گیلان نیز با استقبال از اجرای میز خدمت در شعب بانک صادرات، اجرای مداوم آن را صرفه جویی در وقت کارکنان و مشتریان بانک و ایجاد ارزش افزوده برای شعب دانست.
حاتم افزود: خوشبختانه طی ماه های اخیر شاهد روند رو به بهبود در خدمات رسانی از سوی بیمه سرمد هستیم که امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد.
در ادامه این جلسه مدیر کانون بازنشستگان بانک صادارت استان گیلان هم به بیان دغدغه های بازنشستگان و انتظارات آنها از حمایت های بیمه ای پرداخت و مدیران بیمه سرمد نیز با تشریح روند پرداخت خسارتها، مراکز درمانی طرف قرارداد و نحوه رسیدگی به پرونده های درمانی، ضرورت همکاری همه جانبه را یادآور شدند.