در مسیر چابک سازی فرآیندها
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: به منظور ایجاد بستر های مناسب برای ارائه خدمات مناسب و با حداقل تشریفات اداری کمیته اعتباری برای مشتریان کلان بانک ایجاد شده است تا با رعایت حدود و اختیارات امکان تامین مالی فوری برای صنایع و ارائه خدمات ویژه به این مشتریان ارائه شود.
بانک ملی ایران بزرگترین حامی مردم
نجارزاده در ادامه گفت: با اقداماتی صورت گرفته به زودی تمام خدمات بانکی خرد را به صورت برخط به مشتریان ارائه خواهد کرد و محصولات متنوع کاملی را در زنجیره ارزش به مشتریان خرد به منظور رفع نیازهای مردم ارائه می کند.
تحول در خدمات به ایستگاه شعب رسید
نجارزاده در پایان گفت: بانک ملی ایران با اعتبار اعتماد مردم ایران بانک ملی است و تمام اقدامات بانک باید در مسیر ارائه خدمات به مردم کشور باشد. در همین راستا در کنار ارائه خدمات بانکداری دیجیتال به مردم و تامین مالی و توسعه همکاری با صنایع کشور شعب بانک نیز به زودی چهره خود را برای این پوست اندازی آماده می کند تا بر بستر یک بانک با اصالت و مردمی خدمات مدرن و متنوع با چاشنی حمایت تولید ارائه شود.