به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,علی هادی با آمار خدمات نوین بانکی اظهار کرد : علاوه بر موفقیت در بخش مطالبات ، همکاران شعب در بخش خدمات نوین و صدور کارت هدیه عملکرد خوبی داشته که این موضوع میتواند در درجهبندی شعب تأثیر بسزایی داشته باشد.
وی تلاش همکاران در بخش وصول مطالبات در سهماهه چهارم سال 1395 را قابلتقدیر دانست و افزود : حضور همکاران بعد ساعت اداری و تلاش در راستای وصول مطالبات ، الگوی سازمانی برای کل شبکه است.
هادی، منفی شدن روزانه سرفصل مطالبات در روزهای پایان سال 1395 را عملی نمودن فعل خواستن دانست و خواستار این حرکت در سال جدید شد .
به گفته او معرفی هرچه بهتر طرحهای تسهیلاتی و همچنین ارائه تسهیلات در قبال پشتوانه سپرده بلندمدت راهحل مناسبی برای مصرف منابع است.
وی همچنین هدف از برگزاری جلسات را هماندیشی و همفکری در راستای حل مشکلات موجود باهدف تحقق اهداف تعیینشده برای شعب از جانب سرپرستی در بخشهای منابع، مصارف، وصول مطالبات و خدمات نوین عنوان کرد.