این جشنواره در 6 محور شامل، «بوت کمپ روابط عمومی»، «کلیات و مقدمات روابط عمومی»، «رسانه در عصر هوش مصنوعی»، «مدیریت ارتباط با رسانه ها در روابط عمومی»، «مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)» و «تبلیغات بازرگانی» برگزار می شود.
در جریان برگزاری این جشنواره همچنین سه پنل تخصصی با موضوعات، «همزیستی روابط عمومی با دنیای رسانه ها»، «تاثیر رسانه در توسعه ورزش و گردشگری» و «مدیریت بحران در روابط عمومی؛ چالش ها و تجربه ها» برگزار خواهد شد.
از دیگر بخش های این جشنواره می توان به انتشارات، خبرگزاری ها، سرگرمی های ارتباطی، بخش فناوری و مسابقه ایده ها، نمایش دستاوردها و آثار دانشجویان، تجربه کسب و کارها و پارک علم و فناوری و انجمن ها و اتحادیه های صنفی و دانشجویی کشوری اشاره کرد.
جشنواره روابط عمومی فناورانه از 22 اردیبهشت ماه آغاز شده است و به مدت 5 روز در دانشگاه علامه طباطبایی دایر خواهد بود.