به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،مدیر حوزه یک فارس در این جلسه گفت : نیروی انسانی نقش تعیینکنندهای در پیشبرد اهداف سازمان دارد که توجه به آموزش مستمر آنان در دستور کار است.
قاسم یقطین در جمع روسای شعب حوزه یک فارس با تأکید بر تعامل با مشتریان و مشتری مداری، ایجاد بسترسازی برای رضایت کارکنان، مبنای عملکرد موسسه را انجام کارها بهصورت حرفهای و علمی با در نظر گرفتن آموزش نیروی انسانی ماهر دانست.
وی همچنین افزود : آمار مبنای فعالیت بانکها است. لذا باید در هدفگذاری شعب به این مقوله توجه کافی شود .
یقطین با ارائه آمار عملکرد شعب در بخش منابع ،مصارف ،مطالبات خطاب به روسای شعب اصول کار حرفهای بانک را جذب منابع، مصارف و کاهش مطالبات بهمنظور دستیابی به سود عنوان کرد.
یقطین با تأکید بر وصول مطالبات گفت: باید با استفاده از ابزارهای موجود تحول چشمگیری در کاهش مطالبات اعم از جاری و غیر جاری شاهد باشیم.
بهادر اسفندیاری بیات معاون حوزه یک فارس نیز در این جلسه بیان داشت: چشم انداز رشد موسسه با تدوین بخشنامه ها و مشخص کردن مسیر حرکت شرکت پیش بینی شده ، لذا عمل به این بخشنا مه ها از ضروریات فعالیت کارکنان است.