پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 634798 تاریخ : 1402/01/03-13:46:04
,1,
گام های استوار بانک شهر در مسیر تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید»

همزمان با روزهای آغازین سال 1402

گام های استوار بانک شهر در مسیر تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید»

مدیرعامل بانک شهر در پیامی، با اشاره به نامگذاری شعار سال 1402 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، بر حمایت و پشتیبانی همه جانبه بانک شهر از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی و کمک به دولت در مهار تورم تاکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک شهر ، متن کامل پیام دکتر سیدمحمدمهدی احمدی به شرح زیر است:

همزمانی رستاخیز طبیعت و بهار قرآن در کنار ترنم صدای حول حالنا الی احسن الحال با نوای روحبخش ربنای افطار، بر عموم هموطنان ایران اسلامی تبریک و تهنیت باد.
همه کارگزاران و فعالان اقتصادی در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به شعار «مهار تورم، رشد تولید» مزین شده، ماموریت ویژه ای خواهند داشت و ما خدمتگزاران شبکه بانکی در بانک شهر، به همراه کارکنان توانمند فعال در تمامی شعب خود، در کنار دیگر افسران و سربازان اقتصادی کشور، نهایت تلاش خود را در این زمینه به کار خواهیم بست، انشاالله.
کارکنان بانک شهر امسال هم تلاش خواهند کرد گام های خود را در مسیر رشد کمی و کیفی اقتصاد و معیشت مردم با ارائه بهترین و نوآورانه ترین خدمات بانکی، به مشتریان، سهامداران و همه هموطنان استوارتر از همیشه بردارند.
آنچه که در بانک شهر به عنوان نگاه محوری در فعالیت های سال جدید تعیین شده است، در کنار ارائه خدمات و تسهیلات به سیستم تولیدی کشور، شتاب دهی به مسیر رشد تولید در ایران اسلامی است تا طعم شیرین کاهش تورم در کنار دیگر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در کام هم میهنان، صد چندان گردد.
امسال هم افتخار داریم همچون سالهای گذشته با بسیج تمام توان خود، پذیرای همه مردم کشور در شعب بانک شهر و میزبانی شایسته برای هموطنان باشیم.
کانونی ترین برنامه کارکنان بانک شهر در سال جدید، کمک به تداوم مسیر پیشرفت ایران اسلامی، رضایت خاطر مشتریان، کمک به افزایش تولید خاصه تولید دانش بنیان، تحقق اهداف عالیه نظام و به ویژه تحقق شعار رهبر انقلاب خواهد بود، با توکل به خدای بزرگ.

سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیات مدیره


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 385
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران