پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 635614 تاریخ : 1402/02/09-23:46:40
,3,
کدام استان ها بیشترین وام را از بانک قرض الحسنه مهر ایران دریافت کردند؟

کدام استان ها بیشترین وام را از بانک قرض الحسنه مهر ایران دریافت کردند؟

تهرانی ها با بیش از یک میلیون فقره، بیشترین میزان وام را در سال گذشته از بانک قر ض الحسنه مهر ایران دریافت کردند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، آمار تفکیکی وام های پرداخت شده حاکی از این است که تهرانی ها با بیش از یک میلیون و 187هزار فقره، بیشترین وام را در سال 1401 از بانک قرض الحسنه مهر ایران دریافت کرده اند.

پس از تهران، به ترتیب استان های اصفهان با 159هزار فقره، آذربایجان شرقی با 93هزار فقره، خراسان رضوی با 92هزار فقره و آذربایجان غربی با 81هزار فقره، بیشترین میزان دریافت وام از بانک قرض الحسنه مهر ایران را به خود اختصاص دادند.
از نظر مبالغ وام های پرداختی بانک نیز استان تهران با 179هزار میلیارد ریال در صدر جدول قرار دارد. پس از تهران، به ترتیب استان های اصفهان با 91هزار میلیارد ریال، خراسان رضوی با 48هزار میلیارد ریال، آذربایجان شرقی با 47هزار میلیارد ریال و کرمانشاه با 45هزار میلیارد ریال بیشترین مبالغ وام های دریافتی از بانک قرض الحسنه مهر ایران را به نام خود ثبت کردند.
بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال 1401 بیش از 3 میلیون فقره وام به مبلغ 1153 هزار میلیارد ریال (115 همت) پرداخت کرده است. تعداد وام های پرداخت شده از سوی بانک 17 درصد و مبلغ وام های پرداخت شده 91 درصد نسبت به سال 1400 رشد داشته است. همچنین میانگین وام های پرداخت شده رشدی 64 درصدی را نسبت به سال قبل نشان می دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران