پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 518003 تاریخ : 1399/05/27-14:29:20
,10025,
پیام مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت سالروز بازگشت افتخار آفرین آزادگان به میهن اسلامی

پیام مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت سالروز بازگشت افتخار آفرین آزادگان به میهن اسلامی

مدیرعامل بیمه آسیا در پیامی سالروز بازگشت افتخار آفرین آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در متن این پیام آمده است؛ "به نام خدا
بیست و ششم مرداد، بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی روزی به یاد ماندنی و مبارک، که یادآور پیروزی بزرگ ملت شریف ایران و بازگشت سرافرازانه آزادگان رسته از بند دشمنان متجاوز است. دلاورمردانی نستوه و استوارقامت که معنا و مصداق عالی و اصیل ایمان، جهاد و مقاومت را نمایان ساختند و نماد پایداری ملت بزرگ ایران شدند.
بازخوانی نقش حساس این رادمردان صبور و نجیب، راهگشای عبور از گذرگاه های سخت کنونی است که می توان بار دیگر از استقامت و شجاعت آنان درس گرفت و پیروز میدان خلاقیت، سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی بود.
اینجانب سالروز خجسـته بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن را به تمامی این مردان غیور و سرفراز به ویژه همکاران آزاده محترم بیمه آسیا ،تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای این عزیزان که از ذخیره های ارزشـمند انقلاب هستند، آرزوی توفیق و سـلامتی دارم.
مسعود بادین، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل"



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 330
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران