پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636665 تاریخ : 1402/03/16-13:35:30
,2,
پاسخگویی بانک ملی ایران به سوالات مردمی در سامانه سامد

پاسخگویی بانک ملی ایران به سوالات مردمی در سامانه سامد

کارشناسان بانک ملی ایران با حضور در سامانه سامد از طریق تماس های مردمی به پرسش ها و سوالات هموطنان عزیز و مسایل و درخواست های آنان در حوزه های مختلف پاسخ می دهند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری مبنی بر استمرار ارتباط مسئولان با مردم برای آگاهی از مسائل گوناگون و اهتمام در رفع مشکلات آنها و همچنین در راستای تحقق نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت سیزدهم در جهت افزایش رضایتمندی اجتماعی، تحقق مصادیق حقوق شهروندی و استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی، با عنایت به هماهنگی های صورت گرفته دوتن از کارشناسان بانک ملی ایران فردا چهارشنبه 17 خرداد ماه 1402 از ساعت 9 الی 11 صبح با حضور در واحد ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق تماس های تلفن 111 به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات، مشکلات و درخواست های هموطنان و مشتریان عزیز خواهند بود.

هموطنان و مشتریان محترم می توانند از طریق سامانه سامد (تلفن 111) مسائل و مشکلات خود را با مدیران ارشد بانک ملی ایران مطرح و پیگیری نمایند.

گفتنی است، سامانه سامد که با نام سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم و یا سامانه 111 شناخته می شود، با هدف پاسخگویی دستگاه ها و سازمان های کشور راه اندازی شده است.

بر همین اساس، این سامانه الکترونیکی، ارتباط میان مردم و دولت را حفظ کرده و این امکان را به مردم می دهد تا بتوانند همه پیشنهادات و انتقادات خود را از دولت و سازمان های وابسته در این سامانه ثبت کنند.

سامانه 111 بر شیوه ارتباطات مردمی و دستگاه های مربوطه، کمبودهای موجود در دولت را شناسایی می کند و برای رفع آن ها تلاش می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 307
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران