پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 591556 تاریخ : 1400/09/10-15:59:48
,10033,
وضعیت اضطرار در 20 ایستگاه کیفیت هوای تهران / توصیه وزارت بهداشت به شهروندان

وضعیت اضطرار در 20 ایستگاه کیفیت هوای تهران / توصیه وزارت بهداشت به شهروندان

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از هوای 20 ایستگاه تهران در شرایط ناسالم برای همه گروهها خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از سلامت نیوز، عباس شاهسونی گفت:20 ایستگاه در تهران در وضعیت «ناسالم برای همه گروه ها» قرار دارند و این مناطق با شاخص بالای 150 در وضعیت اضطرار هستند و در منطقه 18، 2، 19 و 6 شدیدترین وضعیت آلودگی هوا را داریم.

وی در ادامه افزود: گروه های حساس، سالمندان، بیماران تنفسی و قلبی، زنان باردار و کودکان تا حد امکان در سطح شهر تردد نکنند. همچنین ورزشکاران از ورزش در فضای باز پرهیز کنند و افرادی که باید در محل کار حاضر می شوند کمتر در فضای باز حضور داشته باشند.

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت تاکید کرد: در این شرایط افزایش بیماری های قلبی یا ریوی و مرگ زودرس در بیماران قلبی و سالمندان و افزایش علائم تنفسی در کل جمعیت وجود دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 357
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران