پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 517875 تاریخ : 1399/05/26-09:19:26
,5,4,
هند استفاده از کشتی های چینی برای تجارت نفت را متوقف کرد

با تشدید تنش ها بین دو کشور

هند استفاده از کشتی های چینی برای تجارت نفت را متوقف کرد

با پرتنش شدن روابط هند و چین، شرکت های نفتی دولتی هند قراردادهای چارتری خود با نفتکش های با مالکیت یا پرچم چینی را در صادرات و واردات نفت و محصولات نفتی متوقف کرده اند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از راشاتودی، با پرتنش شدن روابط هند و چین، شرکت های نفتی دولتی هند قراردادهای چارتری خود با نفتکش های با مالکیت یا پرچم چینی را در صادرات و واردات نفت و محصولات نفتی متوقف کرده اند.

منابع آگاه به بلومبرگ گفتند که کشتی های تحت مالکیت چین یا به ثبت رسیده توسط چین نمی توانند در مناقصه نفتکش هایی که نفت خام به هند وارد می کنند یا محصولات پالایشگاهی را از هند صادر می کنند شرکت کنند.

علاوه بر این شرکت های نفتی بزرگ دولتی هند همچنین در نظر دارند از تامین کنندگان و تاجران نفت خود بخواهند برای انتقال نفت خام به آنها از کشتی های چینی به صورت چارتری استفاده نکنند.

طبق آن چه مدیران نفتی هند به بلومبرگ گفتند، شرکت های هندی اغلب از کشتی های چینی به صورت چارتری برای انتقال محموله های ال ان جی استفاده می کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 303
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران