پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 622202 تاریخ : 1401/10/05-22:37:02
,3,22,
همکاران شکایات مردمی را با دقت و حوصله بشنوند

همکاران شکایات مردمی را با دقت و حوصله بشنوند

رؤسای ادارات کل بازرسی و حراست بانک، در جمع کارکنان استان بوشهر از ضرورت مغتنم شمردن فرصت شکایات مردمی در بهبود فرایندها، پاسخ به مشتریان در کمال صبر و متانت و نقش حراست در سنجش ریسک انتصابات سخن گفتند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، «یوسف نجفی» رئیس اداره کل بازرسی بانک، در بازدید از شعب استان بوشهر و همچنین در جمع مدیران و رؤسای شعب این استان درباره فرآیند رسیدگی به شکایات مردمی گفت: شکایاتی که توسط مشتریان در شعب مطرح می شود، فرصتی برای بانک به منظور بهبود فرآیندها و اصلاح ساختارهای ناکارآمد است.

وی ادامه داد: از این رو ضروری است همکاران شکایات مردمی را با دقت و حوصله بشنوند و اگر به دلیلی امکان انجام خدمت به شکل قانونی برای مشتری فراهم نباشد، ضمن ابراز درک دشواری پیش آمده برای مشتری، دلایل عدم امکان ارائه خدمت را به مشتریان شایسته و نیک اندیش بانک توضیح دهند.

در ادامه، «امیرحسین زیوری» رئیس اداره کل حراست بانک گفت: نقش حراست در سازمان ها، در گام نخست، پیشگیری از قرار گرفتن کارکنان در موقعیت آسیب به خود و سازمان از طریق آموزش های مرتبط است و در این زمینه، بانک در حال برنامه ریزی برای افزایش تعداد برنامه های آموزشی است.

زیوری خاطرنشان سخت: وظیفه حراست در گام دوم، صیانت از ساختار و تشکیلات بانک و پیشگیری از تحت مخاطره قرار گرفتن دارایی های عمومی و سرمایه های مردمی از طریق ممانعت از انتصابات با ریسک های بالاست و به عبارتی حراست در بانک واحد سنجش ریسک انتصابات است.

وی افزود: لازم به توضیح و توجیه است که واحدهای حراست در سازمان ها، با توجه به ماهیت صیانتی خود، موظفند بر اساس قاعده «فقط یک بار اعتماد» عمل کنند. لازم است همکاران بدانند در مواردی که کارکنان در کمیته انضباط کار محکوم می شوند، اعتماد سازمان را برای همیشه از دست خواهند داد. بنابراین توصیه می شود کارکنان همواره هوشیارانه از خود و سازمان مراقبت کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 245
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران