پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522683 تاریخ : 1399/08/27-16:24:02
,1,
همراه بانک رفاه کارگران؛ تجربه ای متفاوت و و دلپذیر از دنیای فناوری

همراه بانک رفاه کارگران؛ تجربه ای متفاوت و و دلپذیر از دنیای فناوری

بعد از اشباع شدن تمام بانک ها از خدمات بانکداری الکترونیک و ارائه آخرین دستاوردهای این نوع بانکداری نوین که رضایت تعداد زیادی از مشتریان در تمام بانک ها را به همراه داشته است، اکنون نوبت به خدمات مبتنی بر موبایل بانک است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از پایگاه خبری اقتصاد تهران، سیستم موبایل بانک همانطور که از نامش پیداست دسترسی مشتریان را به انواع خدمات بانک در کمترین زمان ممکن فراهم ساخته و از این رو یکی از مناسب ترین شیوه ها برای انجام امور بانکی با صرف حداقل هزینه و زمان است. این خدمت تقریباً در تمام سیستم بانکی کنونی کشور در حال پیاده سازی و اجراست و موفقیت و شدت و ضعف آن یکی به زیر ساخت های فناوری اطلاعات و دیگری به مدیریت به کارگیری این سیستم از سوی بانک مورد نظر بستگی دارد.
در واقع می توان گفت که بانکداری مبتنی بر موبایل یکی از جنبه‎های پذیرش فناوری است که امکان دستیابی مشتریان به حساب‎هایشان را به راحتی فراهم می کند.
بانک رفاه کارگران که در زمینه به کارگیری ابزارهای نوین بانکی همیشه پیشرو بوده و به تازگی نیز دسترسی دارندگان تلفن همراه آیفون به خدمات بانکداری الکترونیک را تسهیل کرده است. در راستای ارایه خدمات نوین بانکی، امکانی را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا آن ها بتوانند از امکاناتی نظیر مدیریت ارسال پیامک، پایا دوره ای، پرداخت اقساط دوره ای، شارژ شگفت انگیز ایرانسل، حساب های قابل نمایش در خودپرداز و گزارش چک های واگذار شده که در این سامانه ای که به همین منظور ایجاد شده استفاده کنند.
در ابتدا بانک رفاه کارگران به منظور ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و توسعه و تکمیل خدمات آن، طراحی و تهیه سامانه موبایل بانک رفاه کارگران مبتنی بر سیستم عامل Android و IOS را به انجام رساند و اکنون رضایت مشتریان خود را بیش از گذشته فراهم کرده است به گونه ای که کاربران می توانند از طریق منوی "مدیریت پروفایل ← مدیریت ارسال پیامک" و انتخاب حساب مورد نظر، نسبت به فعالسازی‏/ غیرفعالسازی و تمدید خدمت ارسال پیامک مانده حساب برای هر یک از حساب های متعلق به خود اقدام نمایند.
اقدامات این بانک در زمینه توسعه نرم افزارهای موبایل بانک به گونه ای است که به طور مثال در مورد پرداخت اقساط دوره ای، کاربران می توانند از طریق منوی "تسهیلات ← پرداخت قسط" و با انتخاب گزینه "دوره ای" و تعیین تعداد دفعات، دوره پرداخت و تاریخ نخستین پرداخت، نسبت به پرداخت دوره ای اقساط تسهیلات اقدام نمایند و یا در خصوص گزارش چک های واگذار شده، امکان اخذ گزارش چک های واگذارشده از طریق منوی "چک ← گزارش چک های واگذارشده" و بر اساس فیلترهای داده ای مختلف نظیر شماره حساب، شماره سریال چک، شماره سری چک و بازه زمانی برای کاربران سامانه فراهم شده است.
امکان دریافت گزارش چک های واگذارشده یکی از مواردی است که اکثر مشتریان در تقریباً تمامی درگاه های الکترونیکی نیازمند آن هستند که این امکان در موبایل بانک رفاه کارگران به گونه ای منحصر به فرد طراحی شده که رضایت خاطر مشتری و کاربر را در خاتمه کار به همراه دارد.
اقدامات این بانک در زمینه توسعه نرم افزارهای موبایل بانک به گونه ای است که رضایت مشتریان را به همراه داشته، سهولت دسترسی، راحتی استفاده از نرم افزار و نیز طراحی مطلوب از جمله مزایای استفاده از موبایل بانک رفاه کارگران است.
توسعه خدمات موبایل بانک رفاه کارگران تقریبا تمام مشتریان و کاربران با هر نوع گوشی تلفن همراه را به گونه ای حمایت می کند که دیگر نیازی به ابزارهای جایگزین برای استفاده از خدمات بانکی ندارند و با این امکانات می توانند هر نوع نیاز خود به خدمات بانکی را در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برسانند.
در اینجا ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که اگر مشتری چندین بانک هستید و بر روی گوشی تلفن همراهتان موبایل بانک رفاه کارگران نیز وجود دارد حتماً در صدد مقایسه امکانات موبایل بانک رفاه کارگران با سایر بانک ها بر آیید، زیرا تنها در این صورت، به مزایای خاص و نیز ویژگی های یک اپلیکیشن کاربردی مطلوب واقف خواهید شد.
مشتریان بانک های زیادی وجود دارند که شاید برای انجام عملیات بانکی خود چندین مرورگر را در گوشی تلفن همراه خود دارند، اما بدون شک برای انجام عملیات های حساس و نیز افزایش دقت و بالا رفتن سرعت خود، موبایل بانک رفاه کارگران را برگزیده اند.
این در حالی است که امنیت به کارگیری این برنامه یکی دیگر از نقاط قوت موبایل بانک رفاه کارگران به شمار می رود. بدون شک استفاده از گوشی تلفن همراه می تواند به نوع خود دارای مخاطراتی باشد اما موبایل بانک رفاه کارگران با ایجاد امنیت، آرامش خاطر را برای مشتریانش به ارمغان آورده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران