پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6595 تاریخ : 1391/07/20-10:52:20
,6,9,10,11,13,16,17,
نارضایتی مردم از خدمات پس از فروش کالاهای داخلی

نارضایتی مردم از خدمات پس از فروش کالاهای داخلی

نتایج یک نظرسنجی نشان داد که بیش از 68 درصد شهروندان تهرانی از خدمات پس از فروش کالاهای تولید داخلی رضایت چندانی ندارند.

 

براساس نظرسنجی که توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) انجام شده 2/68 درصد از شهروندان تهرانی نسبت به وضعیت خدمات پس از فروش کالاهای ایرانی نظر خیلی بد، بد و متوسطی دارند.به صورت تفکیک شده 22 درصد نظر خیلی بد، 7/23 درصد نظر بد و 5/22 درصد نظر متوسط نسبت به خدمات پس از فروش کالاهای ایرانی دارند. این در حالی است که 8/29 درصد شهروندان نظر خوب و تنها 2 درصد نظر خیلی خوب نسبت به خدمات پس از فروش کالاهای ایرانی دارند.
همچنین بخش دیگری از نتایج نظرسنجی ایسپا حاکی از آن است که 61 درصد از شهروندان تهرانی نظر بد و متوسطی نسبت به کالاهای ایرانی دارند. 39 درصد از پاسخگویان هم ویژگی های کالاهای ایرانی را خوب و خیلی خوب می دانند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 347
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران