پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636654 تاریخ : 1402/03/16-13:17:21
,10025,
مدیرعامل بیمه تعاون: «شبکه فروش بیمه تعاون، جوان، با قدرت و با کیفیت هستند»

مدیرعامل بیمه تعاون: «شبکه فروش بیمه تعاون، جوان، با قدرت و با کیفیت هستند»

مدیرعامل بیمه تعاون بر «با قدرت و با کیفیت» بودن شبکه فروش بیمه تعاون تأکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بیمه تعاون، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت با بیان این مورد که «بررسی و رفع معایب موجود برای رسیدن به بهبود مستمر در سازمان امری انکار ناپذیر است» و نیز «موفقیت یک شرکت بیمه ای، مرهون گفتمان مناسب با کارگزاران و شبکه فروش است» تأکید کرد: «تلاش های شبکه فروش بیمه تعاون نیز در معرفی طرح های شرکت مثال زدنی است».

مدیرعامل بیمه تعاون با بیان اینکه در کشور های توسعه یافته هنوز شبکه فروش بیمه، کمتر از 30درصد به صورت آنلاین و غیرحضوری فعالیت می کنند و 70درصد شبکه فروش بیمه به صورت رودررو و حضوری است افزود: «اما در کشور ما با 100 هزار نماینده فروش، هنوز کمتر از 2درصد از کل فروش بیمه نامه ها به صورت آنلاین و غیرحضوری است و 98درصد به صورت حضوری و رودررو است».
وی این سهم را «نقطه قوت» دانسته و می گوید: «می توانیم از دو جنبه متفاوت به آن نگاه کنیم؛ هم از بابت حرکت نوآورانه روبه رشدی که در صنعت بیمه کشور شاهد هستیم و هم از بابت موضوعی برای کاهش نگرانی شبکه بزرگ نمایندگان فروش در حوزه فروش آنلاین؛ چراکه ما در بعضی رشته ها اصلاً فروش آنلاین نداریم؛ مثلاً بیمه های زندگی. این موضوع می تواند برای شبکه فروش ما نقطه مثبتی برای پیشرفت باشد».
مظلومی افزود: «همچنین در حوزه های “B2B” نیز 100 درصد فضا از آن شبکه فروش است و فروش آنلاین از اساس نمی ‍ توانند وارد چنین حوزه هایی بشوند».


اصلاح کارمزد ضروری است
مدیرعامل بیمه تعاون همچنین در خصوص کم ارزش شدن کارمزدهای دریافتی شبکه فروش به تناسب شرایط تورمی اقتصادی کشور و ضرورت اصلاح و افزایش این کارمزدها اظهار کرد: «میانگین کارمزدها را وقتی در شبکه فروش تقسیم می کنیم تأسف بار است و باید برای این مسئله چاره اندیشی شود، البته در شورای عالی بیمه نظرات در باره نحوه اصلاح کارمزدها متفاوت است. برخی می گویند کارمزدها باید متناسب با وضعیت سودآوری شرکت ها و حتی منافع سهامداران تعیین شود. در مقابل نیز برخی اعتقاد دارند که با توجه به شرایط تورمی و افزایش هزینه ها، درصد کارمزدها هم باید افزایش پیدا کند».
وی همچنین با تشریح وضعیت نمایندگان در بیمه تعاون بیان داشت: «شبکه نماینده های بیمه تعاون نوپا و جوان هستند و با قدرت و کیفیت به فعالیت خود ادامه می دهند».

مظلومی اضافه کرد: «این مهم سبب شده است تا همواره تلاش کنیم کارمزد شبکه فروش، همزمان با حقوق کارکنان و در سریع ترین زمان ممکن پرداخت شده و همچنین به دنبال آن هستیم تا بتوانیم زمینه های ارائه تسهیلات و خدمات رسانی به آنها را نیز افزایش دهیم که پس از نهایی شدن، اطلاع رسانی خواهد شد».



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 343
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران