پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 518187 تاریخ : 1399/06/01-15:09:08
,15,
مبادلات برپایه فناوری های نوین بخشی از وظایف شبکه پستی کشور است

مدیرعامل شرکت ملی پست:

مبادلات برپایه فناوری های نوین بخشی از وظایف شبکه پستی کشور است

مدیرعامل جدید شرکت ملی پست در دیدار با مدیران حوزه معاونت فناوری، بر لزوم توجه به ظرفیت های اساس نامه این شرکت در بخش فناوری های نوین تأکید کرد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی شرکت ملی پست، در این جلسه که با حضور محمدرضا قادری سرپرست معاونت فناوری و مدیران کل این معاونت برگزار شد، رمضانعلی سبحانی فر با اشاره به ظرفیت بالای اساس نامه شرکت ملی پست اظهار داشت: بخش هایی از این اساس نامه مغفول مانده و لازم است بهره برداری کامل از ظرفیت های آن مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: مطابق اساس نامه شرکت ملی پست، ایجاد مراکز تجزیه و مبادلات و ارائه خدمات پایه پستی در سطح کل کشور از وظایف قانونی این شرکت است. علاوه بر آن ارائه خدمات غیرپایه در مناطقی که بخش خصوصی امکان ارائه خدمت مطلوب ندارند نیز توسط این شرکت صورت می گیرد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که ایجاد شبکه اصلی پستی، به اشتباه صرفاً به معنای شبکه فیزیکی تعبیر می شود، یادآور شد: این شبکه شامل شبکه الکترونیکی و مجازی پستی نیز هست که باید آن را توسعه داد و امکان ارائه خدمات متنوع درون و بیرون سازمانی را بر این بستر فراهم کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست اضافه کرد: توسعه و بهبود زیرساخت های فنی شبکه پستی کشور، از وظایف اصلی معاونت فناوری و حوزه مربوط به آن است که باید به صورت مستمر و پیگیر، هم پای رشد فناوری های جهانی پیش برود.

در ابتدای این جلسه محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت فناوری ضمن تشریح برنامه ها و اقدامات این حوزه، به معرفی مدیران کل و شرح وظایف آن ها پرداخت.

همچنین کاوه دولتی مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی، علی افتخاری مدیرکل توسعه زیرساخت و امنیت شبکه و حمیدرضا امینی راد مدیرکل دفتر طرح، برنامه و بودجه، گزارشی از تازه ترین وضعیت ادارات تحت مدیریت و نیز فعالیت های در دست اقدام ارائه کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 232
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران