پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 492603 تاریخ : 1398/08/04-09:38:30
,17,
لوکس‌ترین برندهای جهان کدام‌اند؟

لوکس‌ترین برندهای جهان کدام‌اند؟

لوئی ویتون امسال نیز برترین برند لوکس جهان معرفی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دومین گزارش سالانه معرفی برترین برندهای لوکس جهان توسط موسسه " اینتر برند" نشان می دهد که با وجود کاهش رشد اقتصادی در سطح جهان و ناآرامی‌ها در برخی از بازارهای اصلی این محصولان نظیر هنگ کنگ و فرانسه، محبوبیت و فروش این برندها در سطح جهان رو به افزایش بوده است.

مهم‌ترین معیارهای رتبه بندی در گزارش امسال شامل: عملکرد مالی برند، نقش نام برند در تصمیم مشتری برای خرید و میزان رقابت‌پذیری برند در مقایسه با سایر برندها بوده است. طبق یافته‌های این موسسه، 9 برند برتر جهان در مجموع 117.78 میلیارد دلار ارزش دارند.

در ادامه با لوکس‌ترین برندهای جهان آشنا می‌شوید:

1-لوئی ویتون Louis Vuitton

ارزش برند در سال 2019: 32.223 میلیارد دلار

تغییر ارزش برند نسبت به سال قبل: 14 درصد افزایش

2- شنل Chanel

ارزش برند در سال 2019: 22.134 میلیارد دلار

تغییر ارزش برند نسبت به سال قبل: 11 درصد افزایش

3- هرمس Hermès

ارزش برند در سال 2019: 17.92 میلیارد دلار

تغییر ارزش برند نسبت به سال قبل: 9 درصد افزایش

4- گوچی Gucci

ارزش برند در سال 2019: 15.949 میلیارد دلار

تغییر ارزش برند نسبت به سال قبل: 23 درصد افزایش

5- کختیه Cartier

ارزش برند در سال 2019: 8.192 میلیارد دلار

تغییر ارزش برند نسبت به سال قبل: هفت درصد افزایش

6- دیور Dior

ارزش برند در سال 2019: 6.045 میلیارد دلار

تغییر ارزش برند نسبت به سال قبل: 16 درصد افزایش

7- تیفانی Tiffany

ارزش برند در سال 2019: 5.335 میلیارد دلار

تغییر ارزش برند نسبت به سال قبل: پنج درصد کاهش

8- بربری Burberry

ارزش برند در سال 2019: 5.205 میلیارد دلار

تغییر ارزش برند نسبت به سال قبل: چهار درصد افزایش

9- پرادا Prada

ارزش برند در سال 2019: 4.781 میلیارد دلار

تغییر ارزش برند نسبت به سال قبل: یک درصد کاهش



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 253
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران