پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 521470 تاریخ : 1399/07/27-16:16:43
,5,
زمان ذخیره بنزین در کارت های سوخت کاهش نیافته است

زمان ذخیره بنزین در کارت های سوخت کاهش نیافته است

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، گفت: تصمیمی برای تغییر در میزان ذخیره بنزین در کارت های سوخت گرفته نشده، و تغییر در این مورد تکذیب می شود.

به گزارش بانک و صنعت، با نزدیک شدن به زمان واریز سهمیه بنزین در آبان ماه، شایعاتی مبنی بر کاهش ذخیره بنزین در کارت های سوخت در شبکه های اجتماعی دیده و شنیده می شود، موضوعی که البته از سوی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تکذیب شد.

فاطمه کاه ی، سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران گفت: هر تصمیمی در این رابطه در سایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ آبان ماه سال گذشته بود که بنزین با هدف کنترل مصرف و ایجاد فرصت برای صادرات، سهمیه بندی شد. با این اقدام، بنزین سهمیه ای 1,500 تومان و بنزین آزاد نیز 3 هزار تومان قیمت گذاری شد. در آن زمان تصمیم بر آن شد تا 6 ماه سهمیه بنزین در کارت های سوخت قابل ذخیره باشد و افراد با مدیریت مصرف، سهمیه بنزین را برای مواردی مانند مسافرت ذخیره کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 366
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران