پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 520573 تاریخ : 1399/07/12-09:12:26
,2,
دریافت ارز حاصل از صادرات توسط صرافی توسعه صادرات تا اطلاع ثانوی

دریافت ارز حاصل از صادرات توسط صرافی توسعه صادرات تا اطلاع ثانوی

مدیرعامل شرکت صرافی توسعه صادرات ایران از دریافت ارز حاصل از صادرات توسط صرافی توسعه صادرات تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: رفع تعهد ارزی صادرکنندگان برای سال های 97 و 98 انجام می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، محسن بوالحسنی افزود: صرافی­های توسعه صادرات و ملی به عنوان صرافی­های منتخب تا اطلاع ثانوی ارز حاصل از صادرات سال های یاد شده را به صورت حواله با نرخ های تعیین شده از سوی بانک مرکزی دریافت می­کنند.
وی گفت: دریافت اسکناس به منظور رفع تعهدات صادراتی جاری تا سقف­های تعیین شده توسط بانک مرکزی کماکان ادامه داشته و برای دریافت اسکناس به منظور رفع تعهدارزی سنوات گذشته، در انتظار تعیین تکلیف بانک مرکزی و دریافت اطلاعات در مورد میزان و نرخ آن هستیم.
وی در مورد اظهارنظرهای اعلام شده در مورد عدم وجود مکانیزم لازم برای بازگشت ارز از کشورهای عراق، پاکستان و افغانستان، گفت: صرافی توسعه صادرات با ایجاد شبکه­های لازم کار انتقال ارز از کشورهای مذکور را انجام می دهد.
بوالحسنی از صادرکنندگانی که در خصوص بازگشت ارز حاصل از صادرات از کشورهای یادشده دچار ابهام هستند خواست در صورت نیاز به راهنمایی و مشورت به شعب این شرکت و یا بانک توسعه صادرات ایران مراجعه کنند.
مدیرعامل صرافی بانک توسعه صادرات ایران در مورد صادرات ریالی، اظهار داشت: موضوع مستثنی بودن صادرات ریالی به کشورهای عراق و افغانستان منتفی شده و به موجب بخشنامه های ابلاغی، ما به ازای هرگونه صادراتی صرفا به صورت ارزی خواهد بود و همچنین تسویه تعهدات مربوط باید همانند صادرات به سایر کشورها به صورت ارزی ایفا شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 348
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران