پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 588925 تاریخ : 1400/06/29-12:41:37
,25,
جزئیات برگزاری سومین جشنواره اینوماین در مهرماه

مدیر موسسه یونیدرو اعلام کرد:

جزئیات برگزاری سومین جشنواره اینوماین در مهرماه

سومین جشنواره اینوماین طی روزهای 26 تا 28 مهر امسال در دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی ایمیدرو، امید اصغری با بیان این مطلب و ضمن اشاره به استقبال شرکت های معدنی و دانش بنیان از جشنواره های قبلی اینوماین، اظهار داشت: این جشنواره تلاش کرده تا بازیگران اکوسیستم نوآوری معدن و صنایع معدنی را گرد هم آورد و زمینه بهبود اقتصاد نوآورانه در حوزه معدن را فراهم سازد.

وی ادامه داد: تاکنون برای سومین جشنواره اینوماین، 140 ایده توسط نوآوران و شرکت های دانش بنیان برای دبیرخانه دائمی جشنواره ارسال شده است.

مدیر موسسه یونیدرو (مشترک ایمیدرو و دانشگاه تهران) تصریح کرد: این موسسه با هدف راهبری و تجاری سازی ایده های نوآورانه و فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی و ارائه خدمت به نوآوران، اقدام به برپایی دبیرخانه جشنواره اینوماین به صورت دائمی کرده است.

وی افزود: موسسه یونیدرو به منظور تطبیق توانمندی های شرکت های دانش بنیان و نوآور با چالش های موجود در صنعت، 5 دوره سلسله نشست با عنوان «معدنیار» و با حضور شرکت های ذوب آهن اصفهان، گل گهر، چادرملو، فولاد خراسان، فولاد خوزستان، ملی مس، فولاد مبارکه، نظام مهندسی معدن و دیگر مجموعه ها برگزار کرده است.

برگزاری نمایشگاه با پایش و دعوت از 600 شرکت دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی دکتر اصغری با اشاره به برگزاری نمایشگاه ارائه توانمندی شرکت های دانش بنیان در جوار سومین جشنواره اینوماین، گفت: این نمایشگاه با هدف هم افزایی و ایجاد تعامل بین شرکت های معدنی و صنعتی و شرکت های دانش بنیان برگزار می شود.

وی ادامه داد: برای این منظور، توانمندی 5 هزار شرکت دانش بنیان بررسی و از این تعداد،600 شرکت برای حضور در جشنواره اینوماین تایید شدند.

حامیان سومین جشنواره اینوماین

رئیس سومین دوره جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی، با اشاره به نهادها و شرکت های حامی این جشنواره بیان داشت: ایمیدرو، دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، مرکز نوآوری ایمینو، جزو حامیان این جشنواره هستند.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه اصفهان، ذوب آهن اصفهان، شرکت های گل گهر، چادرملو، فولاد خوزستان، فولاد خراسان، ملی صنایع مس ایران، مس سرچشمه، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، گسترش صنایع و معادن ماهان و کاوشگران صنایع معدنی راشا، از دیگر حامیان اصلی این رویداد خواهند بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 268
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران