پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 492296 تاریخ : 1398/07/25-12:23:10
,1,
توجه به نیازهای مشتریان از اولویت‌های بانک کارآفرین

توجه به نیازهای مشتریان از اولویت‌های بانک کارآفرین

افشین کریمی معاون امور اجرایی بانک کارآفرین در بازدید از شعبه لواسانی غربی این بانک، پیش‌شرط اساسی برای بقای بانک‌ها را برآوردن نیازها و درخواست‌های مشتریان دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در جریان این بازدید، ندا آقاخانی رئیس شعبه لواسانی غربی، گزارشی از عملکرد شعبه در زمینه وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه ارائه داد.

کریمی پس از استماع گزارش رئیس شعبه، بر لزوم نیازسنجی مشتریان و برنامه‌ریزی برای پاسخگویی به این نیازها تاکید کرد و گفت: مشتری‌مداری و تکریم مشتریان، بزرگ‌ترین سرمایه بانک کارآفرین است. بنابراین برای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و سپرده‌گذاران، مشتری‌مداری باید در رأس فعالیت همکاران ما در شعب قرار بگیرد.

بر اساس این گزارش وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دنیای امروز، دنیای رقابت بنگاه‌های اقتصادی برای تسخیر بازار و جذب مشتریان جدید است. محور عمده این رقابت‌ها بر به‌کارگیری روش‌ها و برنامه‌های جذب مشتریان متمرکز شده است. بنابراین خدماتی که در هر شعبه ارائه می‌شود، باید با در نظر گرفتن موقعیت مکانی و متناسب با نیازهای مشتریان همان شعبه طراحی شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 254
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران