پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 622391 تاریخ : 1401/10/15-12:18:43
,3,
تقدیر وزیر علوم و معاون رئیس جمهوری از مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران

تقدیر وزیر علوم و معاون رئیس جمهوری از مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران

وزیر علوم و معاون رئیس جمهوری در لوح های سپاس جداگانه، از مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تقدیر کردند.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر «محمدعلی زلفی گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در لوح های سپاس جداگانه از مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تقدیر کردند.

در لوح سپاس وزیر علوم آمده است: «توسعه و بالندگی روزافزون علمی و فرهنگی کشور همواره حاصل زحمات فرهیختگان و دانشمندان و فعالان علمی، فرهنگی و اجتماعی بوده و نشان از تلاش و اخلاص افراد نیکی است که ثمره پیگیری های آنان در جامعه تا سال ها در اذهان باقی خواهد ماند.

تلاش جهادگونه در جهت نشر فرهنگ و ارزش های والامقام نظام مقدس اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی در هر نقطه از عالم ستودنی و باعث افتخار هر مسلمان آزاده ای است. خداوند منان را شاکرم که به همت جناب عالی و سایر دست اندرکاران، گامی مؤثر و ماندگار در این مسیر برداشته شده که اثرات بسیار خوبی بر جبهه مقاومت اسلامی داشته است.

امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق ملی زیر سایه امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و تحت فرماندهی مقام عظمای ولایت (مد ظله العالی) موجبات تحقق آرمان های بلند و مقدس انقلاب اسلامی را فراهم آوریم.»

فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران در ترویج فرهنگ ایثار، اقدامی قابل تقدیر است

همچنین در لوح سپاسی که معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید خطاب به مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نوشته، ذکر شده است: «با توکل به عنایت الهی و ایمان و اعتقاد راسخ به مفاهیم بلند معنوی هر آینه بر این باوریم که تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در باب صیانت از ارزش های والای ایثار و شهادت، با درایت، بصیرت و همت بلند ارادتمندان حریم ولایت و خادمان خاندان مکرم شهدا و ایثارگران میسر است و حقیقت این نگرش در لحظه لحظه تلاش بی وقفه و صادقانه مصداق می یابد که در پیشگاه حضرت دوست مأجور خواهد بود.

فعالیت و تلاش ارزشمند جناب عالی در راستای ترویج فرهنگ و ارزش های والای ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و نام مدافعان حرم و جبهه مقاومت و رشادت های مجاهدان در محور مقاومت انجام شد، اقدامی قابل تقدیر است. امید که فخر این اقدامات ارزنده بشارتی برای اجر اخروی و سربلندی دنیوی تان باشد. از درگاه پروردگار متعال توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسألت می نمایم.»



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 270
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران