پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636667 تاریخ : 1402/03/16-13:38:23
,3,
تفاهم نامه همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و منطقه آزاد قشم امضا شد

تفاهم نامه همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و منطقه آزاد قشم امضا شد

تفاهم نامه همکاری میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و سازمان منطقه آزاد قشم به منظور توسعه همکاری های مشترک و تأمین منابع مالی امضا شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، با حضور «عادل پیغامی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل، «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب وکار بانک و «حسین شادخواست» مدیر شعب بانک در استان هرمزگان، تفاهم نامه همکاری میان بانک و سازمان منطقه آزاد قشم امضا شد.

هدف از امضای این تفاهم نامه توسعه همکاری های مشترک و تأمین منابع مالی لازم در راستای ارائه خدمات تفریحی، مسافرتی و حوزه های گردشگری در منطقه آزاد قشم است.
در یک سال 2.5 میلیون نفر به جمع مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران اضافه شدند
دکتر«شمسی نژاد» مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: به دلیل مشارکت مردم در فعالیت های قرض الحسنه، سال گذشته منابع بسیار خوبی توسط این بانک جذب شده است.
وی عنوان کرد: در حال حاضر بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان هشتمین بانک پرتراکنش کشور در حال فعالیت است و تا کنون مشکلات زیادی از مردم را با پرداخت وام های قرض الحسنه رفع کرده است.
وی افزود: سال گذشته 2میلیون و 500هزار مشتری جدید به بانک قرض الحسنه مهر ایران اضافه شد. همچنین 114 همت وام به متقاضیان بانک در سراسر کشور پرداخت شد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه وام غیرحضوری بانک در حال افزایش است، بیان کرد: در حال حاضر 30 درصد از وام های پرداختی به صورت آنلاین و غیرحضوری پرداخت می شود. همراه بانک «مهریران» نیز به عنوان دومین همراه بانک پرطرفدار در کشور شناخته شده است.
شمسی نژاد در پایان اظهار داشت: تلاش می کنیم فرهنگ قرض الحسنه را در کشور توسعه دهیم.
رشد چشمگیر بانک قرض الحسنه مهر ایران در زمانی کوتاه
در ادامه جلسه «عادل پیغامی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در فاصله زمانی کوتاهی توانسته است رشد بسیار خوبی داشته باشد. همچنین اقشار مختلف مردم از وام های قرض الحسنه استقبال می کنند .
عادل پیغامی عنوان کرد: بسیاری از سرمایه گذاران که در جزیره قشم فعالیت می کنند، تمایل به دریافت وام با سود بالا ندارند. به همین دلیل فرصت بسیار مناسبی است که بانک قرض الحسنه مهر ایران فعالیت های خود را در جزیره قشم گسترش دهد.
وی اظهار داشت: سفر به جزیره قشم 8برابر بیشتر از جزیره کیش است و ظرفیت های بسیار بالایی برای شناساندن فعالیت های بانک به عموم مردم وجود دارد.
پیغامی در پایان گفت: در سال گذشته 4 میلیون و 500هزار نفر به جزیره قشم سفر کردند و در نوروز امسال یک میلیون و 100هزار نفر وارد این جزیره شدند.
پرداخت 714 میلیارد ریال وام قرض الحسنه به منطقه آزاد قشم
در ادامه این جلسه، «حسین شادخواست» مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان هرمزگان گفت: همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و منطقه آزاد قشم از سال 1399 آغاز شده است.
وی بیان کرد: امیدواریم با امضای این تفاهم نامه بتوانیم همکاری بیشتری با سازمان منطقه آزاد قشم داشته باشیم و خدمات بیشتری ارائه دهیم.
شادخواست افزود: تا کنون 714 میلیارد ریال وام توسط این بانک به منطقه آزاد قشم پرداخت شده است. امیدواریم با فعالیت هایی که توسط بانک در جزیره قشم صورت می گیرد، بتوانیم رضایت مردم این جزیره را جلب کنیم.
شایان ذکر است در پایان این جلسه، تفاهم نامه همکاری بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و سازمان منطقه آزاد قشم به امضای مدیران بانک و سازمان رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 263
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران