پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 622344 تاریخ : 1401/10/14-13:46:44
,10027,
تخصیص مشوق های لازم به ارائه دهندگان ایده ها و طرح های نوین بیمه ای

در سومین هفته از پویش فناورانه سه شنبه های نوآورانه مطرح شد:

تخصیص مشوق های لازم به ارائه دهندگان ایده ها و طرح های نوین بیمه ای

شرکت های بیمه زندگی خاورمیانه و ایپاد در حضور رئیس کل بیمه مرکزی، طرح ها و سامانه های نوین فناورانه خود را معرفی کردند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی بنیادی نائینی، سه شنبه های نوآورانه را رویدادی متفکرانه و عالمانه دانست و گفت: برگزاری این رویداد، فرصت هم اندیشی صاحبان ایده با نهاد ناظر و مدیران ارشد صنعت بیمه را فراهم کرده است که در نهایت پس از ممیزی های طرح های ارائه شده، می توان شاهد خلق طرح های نوین در صنعت بیمه باشیم.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی افزود: این نشست های هم اندیشی، به خود تنظیم گری نهاد ناظر نیز کمک خواهد کرد، در واقع با بازنگری کنشگری نهاد ناظر، نقش مؤثری در ایجاد الگوهای جدید توسعه ای و نظارتی خواهد داشت و امید است بتوان از فرصت پیش آمده در راستای توسعه صنعت بیمه همگام با افزایش رضایت ذینفعان از خدمات صنعت بیمه بهره مند شد.

دکتر بنیادی نائینی، سه شنبه های نوآورانه را یکی از اجزای پازل تشکیل مرکز نوآوری دانست و گفت: این پویش در سه محور "دریافت ایده و طرح های نوآورانه"، "بررسی نیازهای بیمه ای بیمه گذاران بزرگ" و در نهایت "طراحی محصولات جدید بیمه ای"، هر سه شنبه برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از رتبه بندی شرکت های بیمه در انطباق محصولات و ابزارهای بیمه ای خود با شاخص های فناوری خبر داد و گفت: صنعت بیمه باید برای افزایش ضریب نفوذ بیمه رویکرد فعلی را متحول ساخته و فعالیت های خود را با پیشرفت و تحولات فناوری های نوین همگام سازد.

عضو هیأت عامل بیمه مرکزی، ایجاد ابزارهای تشویقی به ارائه دهندگان طرح های نوین را رویکردی در جذب فناوران به ارائه طرح و ایده در صنعت بیمه دانست و گفت: صنعت بیمه دارای جذابیت و فضای مناسبی برای حضور فناوران است و پویش سه شنبه های نوآورانه فرصت تبادل و تعامل برای ایجاد یک محصول مشترک میان فناوران و کارشناسان بیمه را فراهم آورده است.

دکتر بنیادی نائینی در ادامه از سندیکای بیمه گران ایران خواست تا آسیب شناسی های صورت گرفته در کارگروه های تخصصی رشته های بیمه ای را به این معاونت اعلام کند که پس از تطبیق با خواسته های بیمه گذاران بزرگ، به عنوان محورهای طرح های نوآورانه و فناورانه به صورت فراخوان منتشر شود تا با جذب ایده های نو به راهکارهای جدیدی برای تامین نیازهای بیمه ای آنها دست یابیم.

شایان ذکر است در این نشست، اعضای هیأت عامل، مدیران بیمه مرکزی و نمایندگانی از سندیکای بیمه گران ایران و پژوهشکده بیمه نیز حضور داشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران