پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6419 تاریخ : 1391/06/30-08:56:54
,8,16,17,
بیمه منازل اجباری می‌شود

تأسیس صندوق بیمه حوادث با رویکرد حاکمیتی/

بیمه منازل اجباری می‌شود

نایب رئیس کمیسیون عمران

نایب رئیس کمیسیون عمران گفت: طی جلساتی با حضور نمایندگانی از مجلس و شرکت‌های بیمه برای تدوین اساسنامه صندوق غیردولتی تشکیل می شود.

خبرگزاری فارس: تأسیس صندوق بیمه حوادث با رویکرد حاکمیتی/ بیمه منازل اجباری می‌شود

محمد رضا رضایی در مورد جلسه عصر دیروز کمیسیون عمران برای بررسی لایحه تأسیس «صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی» اظهار داشت: همه اعضا بر کلیت تشکیل یک صندوق بیمه در این زمینه در کشور اتفاق نظر دارند.

نایب رئیس کمیسیون عمران اضافه کرد: با توجه به تعدد حوادث طبیعی در کشور در هنگام بروز چنین وقایعی تمامی انتظارات و توقعات به سمت دولت است، زیرا صندوقی برای جبران خسارت‌ها در مواقع بحران وجود ندارد.

وی گفت: آنچه در لایحه دولت آمده تأکید بر دولتی بودن کامل این صندوق دارد و کمک‌های دولتی در آن بسیار پررنگ و اعضای هیئت امنا عمدتاً دولتی پیش‌بینی شده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: بنابر این مقرر شد با توجه به اصل 44 برای جلوگیری از ایجاد بار مالی و نیروی انسانی دولتی، تعدادی از نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی و عمران مجلس به همراه نمایندگانی از بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس، اساسنامه صندوق به صورت غیردولتی تدوین و مجدداً برای بررسی به کمیسیون ارجاع شود.

رضایی با تأکید بر اینکه این صندوق رقیب شرکت‌های بیمه نخواهد بود، ادامه داد: صندوق مذکور با رویکرد غیردولتی نقش حاکمیتی خواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 357
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران