پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 634804 تاریخ : 1402/01/03-13:56:19
,10029,
بیمارستان های دولتی پناهگاه مردم هستند/افزایش مراجعات در تعطیلات

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛

بیمارستان های دولتی پناهگاه مردم هستند/افزایش مراجعات در تعطیلات

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، از بیمارستان پایتخت در تعطیلات نوروزی بازدید کرد.

به گزارش بانک و صنعت ، علیرضا اولیایی منش، با اشاره به اینکه مجتمع بیمارستانی امیراعلم و بیمارستان سینا دو مرکز درمانی اصلی و مرجع دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند، گفت: با توجه به اینکه مجتمع بیمارستانی امیراعلم سانتر ENT و بیمارستان سینا سانتر تروما هستند، مراجعه زیادی به این دو بیمارستان می شود.

وی افزود: مسئولان، متخصصان، پزشکان و پرستاران در روزهای تعطیل نوروز با همه توان خودشان خدمت رسانی می کنند و مردم نیز به نسبت از خدمات ارائه شده راضی و بخش های پاراکلینیکی فعال هستند.

اولیایی منش، میزان مراجعات به این دو بیمارستان را در روزهای تعطیل فراتر از تصور خود عنوان کرد و گفت: روزانه حدود 400 تا 500 بیمار به امیراعلم مراجعه می کنند و در بیمارستان سینا به بیش از 100 بیمار مشکوک به تروما خدمت رسانی می شود و در شرایطی که بیشتر مراکز بخش خصوصی بسته هستند، به نوعی بار زیادی را از دوش مردم بر می دارند که فعالیت آنان در روزهای تعطیل و بازگرداندن آرامش خاطر به بیماران و خانواده هایشان جای قدردانی دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به موقعیت این دو بیمارستان در مناطق جنوبی شهر، افزود: بیمارستان های دولتی پناهگاه مردم هستند و خدمت به مردم در این مراکز ارزش والایی دارد.

اولیایی منش گفت: نواقصی هم که در این بازدیدها مشاهده کردیم به رئیس، سرپرستار و مسئول اورژانس تذکر دادیم تا معطلی مردم کمتر شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 250
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران